پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 669400 تاریخ : 1402/07/18-19:14:09
,2,
بانک ملی پیشرو در تامین مالی شرکت های تولیدی از طریق ضمانت صکوک

بانک ملی پیشرو در تامین مالی شرکت های تولیدی از طریق ضمانت صکوک

شرکت فرابورس ایران اطلاعیه پذیره نویسی اوراق مرابحه سه شرکت تولیدی که توسط بانک ملی ایران ضمانت شده اند را منتشر کرد.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، شرکت فرابورس، اطلاعیه پذیره نویسی اوراق مرابحه سه شرکت سپید مطهر انتخاب، حایر پلاست و حایر تهران را منتشر کرده است. ضمانت اوراق مرابحه این سه شرکت توسط بانک ملی ایران انجام شده است.

گفتنی است توسعه خدمات تامین مالی و بازار سرمایه یکی از اهداف راهبردی بانک ملی ایران ذیل مضمون بانکداری جامع است تا از این طریق نقش خود را در بازار خدمات مالی و بانکی کشور بازی کند.

یکی از ظرفیت های موجود در بازار سرمایه کشور برای تامین مالی مشتریان بانک، استفاده از ابزارهای نوین مالی نظیر انواع صکوک به عنوان ابزار بدهی شرکتی است. در این زمینه بانک با پذیرش رکن ضامن، فرآیند انتشار اوراق بدهی برای بنگاه های اقتصادی را تسهیل می کند تا بتواند به رونق تولید و تامین مالی بنگاه های تولیدی کمک کند.

در این راستا بانک ملی ایران تلاش دارد تا با پذیرش رکن ضامن اوراق مشتریان، نقش خود را در بازار ضمانت صکوک شرکتی بازیابی کند و زمینه توسعه خدمات بازار سرمایه را فراهم سازد.

پذیره نویسی اوراق مذکور در هفته جاری در حال انجام است و متقاضیان شرکت در پذیره نویسی این اوراق می توانند فایل اطلاعیه فرابورس این سه شرکت را از طریق فایل های الحاقی زیر دریافت کنند.

فایل الحاقی شرکت سپید مطهر انتخاب

فایل الحاقی شرکت حایر تهران

فایل الحاقی شرکت حایرپلاست



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 258
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران