پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 657687 تاریخ : 1402/04/27-19:00:31
,3,
بانک قرض الحسنه مهر ایران پنجمین بانک کشور از نظر اختلاف مثبت تراکنش هاست

بانک قرض الحسنه مهر ایران پنجمین بانک کشور از نظر اختلاف مثبت تراکنش هاست

نود و ششمین گزارش ماهانه شاپرک نشان می دهد بانک قرض الحسنه مهر ایران موفق شده از منظر اختلاف تراکنش های پذیرش شده و صادر شده، پنجمین عملکرد برتر را در بین بانک های کشور به ثبت برساند.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی و امور مشتریان بانک قرض الحسنه مهر ایران، نود و ششمین گزارش ماهانه شاپرک نشان می دهد که در خرداد ماه بانک قرض الحسنه مهر ایران از نظر تعداد تراکنش های پذیرنده با اختصاص 4.31 درصد تراکنش ها به خود رتبه هفتم کشور را به دست آورده است. این بانک همچنین از نظر مبلغ با کسب 3.37 درصد کل تراکنش ها در بین 10 بانک نخست قرار گرفته است.

این بانک همچنین از منظر تراکنش های صادرکنندگی با 3.01 درصد تعداد تراکنش ها و 3.89 درصد مبلغ تراکنش ها در بین 10 بانک نخست کشور قرار گرفته است. گفتنی است بانک قرض الحسنه مهر ایران در همه 4 شاخص مذکور جزو 10 بانک نخست کشور بوده است.
بزرگ ترین بانک قرض الحسنه کشور در مجموع تراکنش های صادر شده و پذیرش شده نیز در جایگاه هشتم شبکه بانکی کشور قرار گرفته است. این بانک همچنین از نظر اختلاف تراکنش های پذیرش شده و صادر شده، پنجمین عملکرد برتر را در بین بانک های کشور به ثبت رسانده است و یکی از بانک ها با بیشترین اختلاف مثبت تراکنش به شمار می رود.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 506
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران