پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 657693 تاریخ : 1402/04/27-19:10:20
,3,22,
بانک قرض الحسنه مهر ایران حامی کسب وکارهای خرد است

بانک قرض الحسنه مهر ایران حامی کسب وکارهای خرد است

نماینده مردم شهرستان کبودرآهنگ و بهار در مجلس شورای اسلامی، گفت: بانک قرض الحسنه مهر ایران جزو بانک های پیشرو در پرداخت بی وقفه وام و ارائه خدمات مالی در راستای کمک و حمایت از کسب وکارهای خرد و فرصت های شغلی در کشور است.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور مشتریان بانک قرض الحسنه مهر ایران، «فتح الله توسلی» نماینده مردم شهرستان کبودرآهنگ و بهار در مجلس شورای اسلامی، از عملکرد بانک قرض الحسنه مهر ایران در پرداخت وام های قرض الحسنه تقدیرکرد.

وی در دیدار با مدیرشعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در استان همدان، این بانک را الگویی موفق در رونق تولید و توسعه کسب وکارهای خرد دانست و بر لزوم همکاری نهادهای حاکمیتی با بانک و تسهیل پرداخت وام های خرد برای حل مشکلات مردم تأکید کرد.
«توسلی» نماینده مردم شهرستان کبودرآهنگ و بهار در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به لزوم حمایت بانک ها از مشاغل خانگی در کشور، اظهار داشت: بانک قرض الحسنه مهر ایران جزو بانک های پیشرو در پرداخت بی وقفه وام و ارائه خدمات مالی در راستای کمک و حمایت از کسب وکارها و فرصت های شغلی در کشور است.
وی ادامه داد: بانک قرض الحسنه مهر ایران به عنوان حامی توسعه و اشتغال زایی مولد و پایدار در کشور، همواره از ارائه وام های تکلیفی استقبال می کند.
«مرتضی بهاروند» مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در استان همدان نیز با اشاره به خدمات بانک، گفت: بیش از 767 زوج جوان در استان از وام های ازدواج این بانک با رقم بیش از 1000میلیارد ریال در سال گذشته بهره مند شده اند.
وی ادامه داد: در 3ماهه نخست سال جاری بیش از 264 فقره وام ازدواج در استان همدان پرداخت شد که نسبت به مدت مشابه در سال گذشته بیش از 50 درصد رشد کرده است.
«بهاروند» با تأکید بر اینکه بانک قرض الحسنه مهر ایران با اولویت قراردادن مسائل اقتصادی و معیشتی دهک های پائین به طور ویژه تأمین مالی اقشار کم برخوردار را از طریق وام های قرض الحسنه مد نظر قرار داده، خاطرنشان ساخت: درحمایت از مددجویان کمیته امداد و بهزیستی نیز 586 فقره وام اشتغال و کارآفرینی با رقم 770میلیارد ریال در همدان پرداخت شده است.
وی افزود: متقاضیان دارای شرایط دریافت وام، می توانند در سامانه ضمان اعتبارسنجی انجام دهند و بدون ضامن از وام های این بانک بهره مند شوند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 290
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران