پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 252881 تاریخ : 1395/10/07-10:19:13
,2,17,
بانک صنعت و معدن تا پایان آبان ماه امسال یکهزار و 358 میلیارد ریال تسهیلات به صنایع قم پرداخت کرد

بانک صنعت و معدن تا پایان آبان ماه امسال یکهزار و 358 میلیارد ریال تسهیلات به صنایع قم پرداخت کرد

بانک صنعت و معدن تا پایان آبان ماه سال جاری مبلغ یکهزار و 358 میلیارد ریال به صنعتگران و کارآفرینان قم تسهیلات پرداخت کرد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک صنعت و معدن ، این درحالی است که بانک یاد شده در سال گذشته مبلغ 2 هزار و 222 میلیارد ریال تسهیلات به این استان پرداخت کرده بود.

از تسهیلات اعطایی بانک صنعت و معدن به صنعتگران قم در زمان یاد شده ، 690 میلیارد ریال از منابع داخلی، 95 میلیارد ریال از منابع صندوق توسعه ملی ، 571 میلیارد ریال در قالب طرح رونق تولید و 2 میلیارد ریال از سایر منابع بوده است.
گفتنی است از کل این مبلغ ، یکهزار و 177 میلیارد ریال توسط شعبه قم و 181 میلیارد ریال توسط شعبه شهرک صنعتی شکوهیه قم پرداخت شده است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 200
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران