پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 577686 تاریخ : 1400/01/25-13:26:14
,5,10031,
بالغ بر 90 هزار نفرساعت آموزش در شرکت گاز استان گیلان انجام شده است

در سال گذشته؛

بالغ بر 90 هزار نفرساعت آموزش در شرکت گاز استان گیلان انجام شده است

شرکت گاز استان گیلان در راستای افزایش سطح دانش و بهره وری کارکنان و به تبع آن جلب رضایتمندی حداکثری ذینفعان سازمان، در سال 1399 بالغ بر 90 هزار نفرساعت دوره های آموزشی برگزار کرده است.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران، حسین اکبر مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان با اعلام انجام بیش 90 هزار نفرساعت آموزش در سال گذشته شرکت، اظهار داشت: با برنامه ریزی های بعمل آمده علیرغم شیوع ویروس کرونا، کلیه دوره های آموزشی در زمان مقرر و از طریق ارتباط ویدئویی برگزار شد.

وی گفت: میزان کلاس های آموزشی برگزار شده در سال 99 نسبت به مدت مشابه سال قبل از آن 21 درصد رشد داشته که این مهم نشان از توجه ویژه شرکت ملی گاز ایران به امر دانش افزایی کارکنان و افزایش بهره وری سازمان دارد.

اکبر با بیان اینکه دوره های آموزشی برگزار شده در سال 99 برای بیش از 11 هزار و 600 نفر به ثبت رسیده است، اظهار داشت: این آمار تاکنون بالاترین میزان نفرآموزش ثبت شده در سطح شرکت گاز استان گیلان است.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان دوره های استاندارد 10002 و 10004، 10015، 14001، 45001 و 50001، قانون رسیدگی به تخلفات اداری، اصول انتشار امواج و شبکه های رادیویی، حقوق شهروندی، حفاظت کاتدی پیشرفته، ایمنی کار در فضای بسته، مدیریت واکنش در شرایط اضطراری و اصول به کارگیری دستگاه های اندازه گیری و کالیبراتور را از مهم ترین دوره های آموزشی برگزار شده در سال 99 عنوان کرد.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان در خاتمه با ضروری برشمردن مبحث دانش افزایی کارکنان بیان کرد: هدف اصلی برگزاری این دوره های آموزشی، افزایش توانمندی و سطح بهره وری کارکنان و به تبع آن بهبود خدمات رسانی و افزایش میزان رضایتمندی مشترکین محترم است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 206
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران