پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 578302 تاریخ : 1400/01/29-16:51:08
,20,
بازرسی ازبیش 73هزار واحد اقتصادی در سال 99 در قم

رییس سازمان صنعت ، معدن و تجارت قم خبر داد:

بازرسی ازبیش 73هزار واحد اقتصادی در سال 99 در قم

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت قم گفت: بازرسان این سازمان در سال گذشته 6هزار و 800 پرونده تخلف را به ارزش 3هزار و 420میلیارد ریال تنظیم کردند.

به گزارش بانک و صنعت، محمود سیجانی اظهار کرد: طی سال 1399، بازرسین این سازمان بیش از 73هزار مورد بازرسی در سطح بازار استان قم انجام و در نتیجه آن 6هزار و 802 پرونده تخلف تشکیل شد.

وی افزود: عدم درج قیمت و نصب نرخنامه، عرضه کالای قاچاق، تقلب و کم فروشی، عدم ارائه فاکتور، عرضه خارج از شبکه و گران فروشی مهمترین تخلف های صورت گرفته بود که توسط بازرسان مورد توجه و رسیدگی قرار گرفت.

رییس سازمان صنعت ، معدن و تجارت قم ادامه داد: در همین مدت در استان به بیش از 8هزار و 455گزارش مردمی شامل گزارشات سامانه 124، شکایات کتبی و حضوری و گزارشات ناظرین افتخاری رسیدگی شده است

سیجانی تصریح کرد: در سال اخیر بیش از 13هزارو و 700650 بازرسی در قالب گشت مشترک مشترک با سایر دستگاه ها مرتبط با حوزه نظارت و بازرسی نظیر اداره کل تعزیرات حکومتی، دانشگاه علوم پزشکی، اداره کل استاندارد و ... در استان انجام شده است .

وی ادامه داد: روند بازرسی و نظارت بر عرضه کالاها در بازار استان محدود به زمان و طرح های ویژه چون طرح نوروزی نیست و این کار به صورت مستمر با مشارکت بازرسان سازمان صمت و اتاق اصناف و سایر دستگاه های متولی انجام و با متخلفان بر اساس قانون برخورد می شود، شهروندان نیز می توانند شکایت های خود را در این رابطه برای رسیدگی به سامانه 124 گزارش دهند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 253
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران