پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 619632 تاریخ : 1401/06/28-09:32:14
,17,13,
بازرسی از 28 هزار انبار و مرکز نگهداری کالا در سطح کشور

بازرسی از 28 هزار انبار و مرکز نگهداری کالا در سطح کشور

مدیرکل بازرسی ویژه و امور تعزیرات سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان تاکید کرد: توسط بازرسان سازمان های صنعت، معدن و تجارت سراسر کشور به منظور مقابله با هر گونه احتکار احتمالی کالا در مرداد ماه امسال 28 هزار و 360 مورد بازرسی از انبارها و مراکز نگهداری کالا در سراسر کشور انجام شده است.

به گزارش بانک و صنعت، سید مجتبی سجادی، با اشاره به اقدامات انجام شده این سازمان در بازرسی از انبارها طی مردادماه سال جاری گفت: بر این اساس در این بازه زمانی، تعداد 28 هزار و 360 مورد بازرسی از واحدهای انبار، سردخانه و مراکز نگهداری کالاها توسط بازرسان سازمان های صنعت، معدن و تجارت سراسر کشور صورت گرفته است که منجر به تشکیل یک هزار و 362 فقره پرونده برای واحدهای متخلف شده است.

وی ادامه داد: کالاهای مکشوفه شامل کالاهای اساسی از جمله برنج، چای، روغن نباتی، شکر، تخم مرغ، تجهیزات پزشکی، انواع شوینده و... به ارزش بیش از 966 هزار و 727 میلیارد ریال است.
به گفته مدیرکل بازرسی ویژه و امور تعزیرات سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان، بر اساس آمار ثبت شده از فعالیت بازرسان استان های سراسر کشور، از ابتدای سال جاری تاکنون، جمعاً بالغ بر 159 هزار و 989 مورد بازرسی از انبارها و مراکز نگهداری کالا صورت گرفته که منتج به تشکیل 14 هزار و 869 فقره پرونده تخلف به ارزش بیش از 148 هزار میلیارد و 238 میلیون و 147 هزار ریال شده است.
سجادی با اشاره به تشدید بازدیدها و بازرسی ها و نظارت های مستمر و بدون وقفه بازرسان این سازمان و سازمان های صمت استان ها خصوصاً در روزهای پایانی سال و نزدیک شدن به ایام عید اظهار داشت: هموطنان کمافی السابق می توانند از طریق شماره تلفن 124 یا سامانه دریافت و رسیدگی به شکایات این سازمان در سراسر کشور، تخلفات اقتصادی را منعکس کنند تا بر اساس قانون برخورد بازدارنده با متخلفان انجام پذیرد.


ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 209
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران