پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 594054 تاریخ : 1400/11/19-14:05:37
,10028,22,
بازدید مدیرکل تامین اجتماعی استان اردبیل از کارخانه ذوب آهن

بازدید مدیرکل تامین اجتماعی استان اردبیل از کارخانه ذوب آهن

مدیرکل تامین اجتماعی استان اردبیل به همراه فرماندار شهرستان نمین و سایر مقامات استانی از کارخانه ذوب آهن در شهرک شماره دو شهرستان نمین بازدید و مشکلات این واحد تولیدی را بررسی کردند.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، افشین شیرزاده، مدیرکل تامین اجتماعی با بیان اینکه سازمان تامین اجتماعی بعنوان بزرگترین نهاد بیمه گر اجتماعی در کشور می باشد گفت: بیش از 620 هزار نفر در سطح استان اردبیل تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی می باشند که از خدمات متنوع این سازمان بهره مند می باشند.

وی افزود: سازمان تامین اجتماعی ضمن عهده دار بودن وظیفه اجراء ، تعمیم و گسترش بیمه های اجتماعی، نقش اساسی در پشتیبانی و صیانت از مهمترین سرمایه های تولیدی کشور یعنی نیروی انسانی و حمایت از تولید را در کشور به عهده دارد.

مدیرکل تامین اجتماعی استان به برگزاری جشنواره استانی چهره های برتر کارآفرینی اشاره کرد و اظهار داشت: در جهت افزایش تعاملات همچنین حمایت و تشویق جامعه کارفرمایی استانی ،6 نفر از کارآفرینان را طبق شاخص ها به عنوان چهره برتر حوزه کارآفرینی استان اردبیل انتخاب و یک نفر از آنها به عنوان کارفرمای برگزیده در سطح ملی معرفی شد. که در اواخر بهمن ماه در جشنواره استانی چهره های برتر کارآفرینی از آنها تجلیل خواهد شد.

وی افزود :سازمان تامین اجتماعی در سالجاری اقدامات مهمی را برای تسهیل امور کارفرمایان از جمله بخشودگی جرایم حق بیمه، تقسیط بدهی کارگاهها، توسعه خدمات الکترونیکی و غیر حضوری، متناسب سازی حقوق بازنشستگان و ... انجام داده است.

لازم به یاد آوری می باشد در این بازدید جلسه مشترک با حضور فرماندار شهرستان نمین، مقامات استانی و مدیرعامل شرکت برگزار و بر حمایت از تولید تاکید شد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 284
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران