پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 657606 تاریخ : 1402/04/25-13:39:59
,10029,
ایجاد بازار دارویی ایران در تاجیکستان/ تقویت دیپلماسی سلامت

وزیر بهداشت مطرح کرد؛

ایجاد بازار دارویی ایران در تاجیکستان/ تقویت دیپلماسی سلامت

­وزیر بهداشت گفت: با توجه به ظرفیت داخلی ایران در تولید دارو و تجهیزات پزشکی از این توان به عنوان محور اصلی سفر به تاجیکستان استفاده خواهد شد.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از خبرگزاری مهر، بهرام عین اللهی، پیش از سفر به کشور تاجیکستان، اظهار داشت: این سفر در راستای چند هدف مهم برای حوزه سلامت صورت می گیرد که ایجاد بازار دارویی برای ایران در تاجیکستان از اهم محورهای این سفر است.

وزیر بهداشت افزود: ایران بیش از 98 درصد نیاز دارویی خود را بر اساس توان داخلی رفع کرده است و این ظرفیت می تواند بازار خوبی برای صنعت دارویی ایران در کشورهای منطقه ایجاد کند.

عین اللهی، سفر دو روزه به تاجیکستان را در راستای تقویت دیپلماسی سلامت دانست و گفت: در این سفر به دنبال صادرات تجهیزات پزشکی و دارویی هستیم.

وزیر بهداشت افزود: با توجه به زبان مشترک ایران و تاجیکستان، تقویت گردشگری سلامت از دیگر محورهای این سفر است و در تلاشیم در زمینه تربیت رایزن سلامت فعالیت کنیم و کشور تاجیکستان جزو اولین کشورهایی خواهد بود که ایران رایزن سلامت را با هدف ایجاد گردشگری سلامت در آنجا تقویت خواهد کرد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 313
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران