پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 618867 تاریخ : 1401/05/30-11:41:52
,17,13,
انجام 26 هزار بازرسی از انبارها و سردخانه ها

انجام 26 هزار بازرسی از انبارها و سردخانه ها

مدیر کل بازرسی ویژه و امور تعزیرات سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان گفت: بازرسان سازمان های صنعت، معدن و تجارت سراسر کشور به منظور مقابله با هرگونه احتکار احتمالی کالا در تیرماه امسال بیش از 26 هزار بازرسی از انبارها و مراکز نگهداری کالا در سراسر کشور انجام داده اند.

به گزارش بانک و صنعت؛ «سید مجتبی سجادی» با اشاره به اقدامات انجام شده این سازمان در بازرسی از انبارها اظهار داشت: به منظور جلوگیری از احتکار و پیشگیری از قاچاق کالا در کشور، در همین مدت بازرسان سازمان های صنعت، معدن و تجارت سراسر کشور با همکاری سایر دستگاه ها و نهادهای قانونی همکار، تعداد 26 هزار و 807 مورد بازرسی از واحدهای انبار، سردخانه و مراکز نگهداری کالاها انجام داده اند که منجر به تشکیل یک هزار و 341 پرونده برای واحدهای متخلف شده است.

وی خاطرنشان کرد: کالاهای مکشوفه شامل کالاهای اساسی از جمله برنج، چای، روغن نباتی، شکر، تخم مرغ، تجهیزات پزشکی، انواع شوینده به ارزش بیش از چهار هزار 402 میلیارد ریال است، این در حالی است که بر اساس آمار ثبت شده از فعالیت بازرسان استان های سراسر کشور، از ابتدای سال جاری، تاکنون جمعاً بالغ بر 131 هزار و 629 مورد بازرسی از انبارها و مراکز نگهداری کالا صورت گرفته که منتج به تشکیل 13 هزار و 507 فقره پرونده تخلف به ارزش بیش از 147 هزار و 271 میلیارد ریال شده است.
مدیرکل بازرسی ویژه و امور تعزیرات سازمان حمایت تصریح کرد: بازرسی ها، بدون وقفه و با جدیت استمرار دارد و در صورت مشاهده هرگونه تخلف از سوی بازرسان این سازمان و سازمان های صمت استان ها، برخورد قاطع و قانونی با متخلفان انجام می شود.
وی افزود: هموطنان همانند سابق در صورت مشاهده هرگونه تخلف در زمینه گران فروشی، احتکار و اختفای، عدم اعلام موجودی، عرضه خارج از شبکه می توانند موارد را از طریق شماره تلفن 124 به سامانه دریافت و رسیدگی به شکایات این سازمان در سراسر کشور منعکس نمایند تا ضمن رسیدگی، اقدام قانونی متناسب به عمل آید.


ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 224
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران