پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 7788 تاریخ : 1392/01/23-12:49:37
,16,19,20,
انتخابات از منظری دیگر  (1)

انتخابات از منظری دیگر (1)

همه کشور را تب انتخابات ریاست جمهوری فرا گرفته است و هر کسی از هر گوشه ای چیزی می گوید و تلاش دارد به هر شکل ممکن و گاه غیر ممکن ! با این گفته ها نگاه دیگران را متوجه خود سازند.!

 

 

 

احزاب، گروه های مدنی و سیاسی و جمعیتی و مذهبی  و جناح ها ، رنگ و لعابی به خود گرفته اند و حالا دیگر  نامی از آنها به میان می آید و به تصور خود می خواهند ، میدان داری کنند  و گویی کارکرد حزب و جناح و جبهه که این سومی از انتخابات مجلس هشتم موجودیت یافت و به قول بر و بچه های کیهان عده ای از جبهه ندیده ها ، جبهه ای شدند!، در همین یکی ، دو ماه است.!

در حالی که زمان قانونی فعالیت های انتخاباتی فرا نرسیده، آما همه مشغول تخلفات انتخاباتی  به صورت آشکارا ند و در صداو سیما، مطبوعات، سایت ها و خبرگزاری ها ، از مدیریت و اقتدار و سوابق خود گفته و دیگران را به اصطلاح به دیوار می چسبانند.!!

کارزار قریبی است و تنور انتخابات به اندازه ای  داغ است که رئیس دولت، معاونان وی ، وزیران و مشاوران و سران گروه ها و احزاب همه وارد معرکه انتخاباتی شده اند، البته اغلب هم  بدون انکه اشاره ای  به شرا یط کشور ،مشکلات مردم  وآینده نظام نظام بکنند و فقط می خواهند برای کم کردن روی حریف رئیس دولت شوند.!!

در این میان بعضی از نامزدها عاقلانه تر عمل می کنند و تلاش دارند ، فقط از عملکرد، سوابق ، تجربه و مدیریت خود بگویند و به طرفداران خود توصیه کرده اند به هیچ  وجه سایر نامزدهای انتخاباتی را هدف قرار ندهند که بی تردید این نگاه به خودی خود نوعی شایستگی است. برخی هم  برنامه ها، سیاست های داخلی و خارجی ، معاونان و مشاوران خود را مشخص کرده اند و شفاف تر وارد صحنه شده اند.

مردم ایران بعد از پشت سر گذاشتن 30 و اندی انتخابات و حضور مستمر در صحنه های انقلاب ، اکنون دیگر آگاهند ، لیکن این آگاهی زمانی به کار می آید که در انتخابات پیش رو در حوزه دولت و شوراها افرادی را برگزینند که دلسوز بوده ، به فکر مردم و کشور و نظام باشند و عاقلانه و مدبرانه  عمل کنند. متاسفانه در کشاکش فعالیت های انتخاباتی گروهی با تخریب دیگران و عملکردهای کودکان و احساسی تلاش می کنند به هر قیمتی به هدفشان برسند " دستیابی به هدف به هر وسیله ای !" و این نگاه به انتخابات بسیار خطرناک و ضد مردمی است و فضای کشور را ملتهب می سازد.

مردم هوشیار ایران به درستی می دانند که  نباید به این افراد رای بدهند، چرا که در چهارسال آینده دودش به چشم خودشان می رود. ما و شمای ایرانی در داخل و خارج از کشور  باید با مشارکتی گسترده به فرد یا افرادی در انتخابات رای بدهیم که تحصیلکرده، اندیشمند، مدیر، با تجربه ، عاقل و به دور از احساسات کاذب باشند و حاصل این انتخاب هم برای ملتی آگاه چهار سال آرامش و آسایش خواهد بود.

مدیرعامل بانک و صنعت

فروردین 1392



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 217
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران