پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 617401 تاریخ : 1401/04/08-15:13:46
,3,
افزایش 100 درصدی منابع بانک در استان البرز نشان از اقبال مردم به قرض الحسنه است

افزایش 100 درصدی منابع بانک در استان البرز نشان از اقبال مردم به قرض الحسنه است

نماینده ولی فقیه در استان البرز، ضمن اظهار خرسندی از رشد بالغ بر 100 درصدی منابع مدیریت شعب بانک در استان در طول سال گذشته، توجه ویژه مردم به قرض الحسنه را در رسیدن به این توفیق مؤثر دانست.

به گزارش بانک و صنعتبه نقل از

روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران، در این دیدار صمیمانه، آیتالله «سید محمد مهدی حسینی همدانی» با اشاره به اینکه در ادوار گذشته با مدیر هیچ بانکی دیدار نداشته، اما با توجه به عملکرد بانک قرض الحسنه مهر ایران تصمیم به این دیدار گرفته، از تلاش کارکنان بانک در پرداخت وام های قرض الحسنه به اقشار مختلف مردم در استان ابراز رضایت کرد.

نماینده ولی فقیه در استان البرز، تکریم مشتریان و حفظ عزت نفس آن ها برای دریافت وام در مراجعه به شعب را ضروری خواند و دریافت وجه التزام از مشتریان را مغایر مبانی فقهی و اسلامی دانست.

«هدایت نصرالهی» مدیر شعب بانک در استان البرز نیز این دیدار را فتح بابی برای استفاده از توصیه ها و مساعدت های نماینده ولی فقیه در استان برای ترویج بیش از پیش فرهنگ قرض الحسنه برشمرد و گزارش عملکرد بانک را ارائه کرد.

نصرالهی از امام جمعه کرج تقاضای همکاری و مساعدت سازمان ها، نهادها و واحدهای استانی برای افتتاح حساب و گردش مالی در این بانک جهت افزایش توان وام دهی به شهروندان کرجی را داشت.

وی ادامه داد: در بانک قرض الحسنه مهر ایران، بر اساس مصوبات مدیران عالی بانک، همه وجوه التزام دریافتی صرف امور عام المنفعه شامل اهدای تجهیزات پزشکی، بیمه خانه ها روستایی، ساخت مدرسه و خانه بهداشت شده است.

نماینده ولی فقیه در استان البرز پس از استماع گزارش مدیریت شعب بانک ضمن اظهار خرسندی از رشد بالغ بر 100 درصدی منابع مدیریت شعب بانک در استان البرز در طول سال گذشته که نشان از تلاش مدیریت بانک در استان و کارکنان دارد، توجه ویژه مردم به قرض الحسنه را نیز در رسیدن به این توفیق مؤثر دانست.

وی بر مساعدت و تشویق مسئولان استانی برای حمایت از بانک قرض الحسنه مهر ایران تأکید کرد و مقرر شد در ابتدا نماینده امور مساجد استان در جلسه ای مشترک راهکار همکاری فی مابین با همه مساجد استان را که بالغ بر 700 مسجد است، بررسی و اقدامات لازم را انجام دهد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 204
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران