پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 670568 تاریخ : 1402/09/18-13:17:13
,11,
افتتاح و آغاز عملیات اجرایی 40 پروژه راهداری به ارزش 1063 میلیارد تومان

با حضور وزیر راه و شهرسازی در البرز انجام شد؛

افتتاح و آغاز عملیات اجرایی 40 پروژه راهداری به ارزش 1063 میلیارد تومان

امروز در دومین سفر رییس جمهور و هیأت دولت به استان البرز، با حضور وزیر راه و شهرسازی افتتاح و آغاز عملیات اجرایی 40 پروژه راهداری به ارزش 1063 میلیارد تومان انجام شد.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از وزارت راه و شهرسازی، همزمان با دومین سفر رئیس جمهور به استان البرز و با حضور وزیر راه و شهرسازی 40 پروژه راهداری به بهره برداری می رسد و یا عملیات اجرایی آنها آغاز می شود.

با حضور مهرداد بذرپاش در استان البرز 28 پروژه به ارزش 658 میلیارد تومان افتتاح شد و عملیات اجرایی 12 پروژه با 405 میلیارد تومان اعتبار آغاز شد که در مجموع برای این پروژه ها 1063 میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافته است.
28 پروژه افتتاح شده در استان البرز با اعتباری بالغ بر 658 میلیارد تومان از محل اعتبارات ابلاغی دور اول سفر ریاست جمهوری، منابع ملی و استانی به بهره برداری می رسد که پروژه تعریض محورهای سهیلیه و قزلحصار از مهم ترین آنها به شمار می آید.
یکی از مهم ترین این پروژه ها عملیات تعریض محور قزلحصار بود که در قالب افزایش دو باند و نصب تابلو علائم و روشنایی تعریف و اجرا شده است.
پروژه تعریض و بهسازی محور سهیلیه از دیگر پروژه هایی بود که به بهره برداری رسید.
تعدادی از این پروژه ها هم در قالب اجرای روکش آسفالت راه های روستایی بعد از 20 سال همزمان با سفر رئیس جمهور و وزیر راه و شهرسازی افتتاح شد.
حذف نقاط پرحادثه در محورهای مواصلاتی استان به ویژه محور کرج- چالوس از دیگر اقداماتی است که با اجرای آن طی دو سال گذشته تعداد تصادفات و حوادث رانندگی در این محور به میزان قابل توجهی کاهش پیدا کرده است.
همچنین با اجرای پروژه حذف نقاط پرحادثه در محور اشتهارد- ماهدشت طی 6 ماه گذشته میزان فوتی های ناشی از تصادفات در این محور نیز به میزان قابل چشمگیری کاهش داشته است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 245
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران