پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 267698 تاریخ : 1395/12/15-09:57:57
,22,
افتتاح متمرکز 1544 واحد مسکن مهردر استان گلستان

با حضور قائم مقام وزیر راه و شهرسازی صورت گرفت

افتتاح متمرکز 1544 واحد مسکن مهردر استان گلستان

طی مراسمی با حضور مهندس مهرآبادی قائم مقام وزیر راه و شهرسازی ، تعداد 1544 واحد مسکن مهر در استان گلستان به صورت متمرکز و به شکل نمادین در محل پروژه 104 واحدی مسکن مهر شرکت تعاونی کشت و صنعت گرگان افتتاح و به مرحله بهره برداری رسید.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک مسکن، در این مراسم مهندس احمد اصغری مهرآبادی قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر، با تقدیر و تشکر از بانک مسکن در پرداخت به موقع تسهیلات مسکن مهر و با اشاره به اینکه تاکنون بالغ بر یک میلیون و 930 هزار واحد مسکن مهر در کشور به اتمام رسیده است، گفت: 270 هزار واحد نیمه تمام وجود دارد که طبق تاکید ریاست جمهوری قرار است تا پایان دولت یازدهم به پایان برسد.

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر افزود: در حال حاضر پروژه مسکن مهر در یک هزار و 160 شهر در حال اجراست و 98 درصد تعهداتی که استان گلستان در این زمینه داشته به اتمام رسیده است.

بر اساس این گزارش،مهرآبادی با اشاره به اینکه پروژه و طرح عظیم مسکن مهر نزدیک به 120 هزار میلیارد تومان هزینه دربرداشته است، گفت: موضوع مسکن مهر از سال 1386 آغاز شد و این پروژه ها تاکنون از 50 هزار میلیارد تومان تسهیلات بانکی استفاده کردند به طوری که بیش از 47 هزار و 500میلیارد تومان این اعتبارت را بانک مسکن تامین کرده که جا دارد از تعامل و همکاری مطلوب بانک مسکن در این زمینه تشکر و قدردانی نمایم.

در ادامه این مراسم، معاون امور عمرانی استاندار گلستان گفت: با تلاش مسوولان استان و همراهی دولت 98 درصد طرح های مسکن مهر گلستان تکمیل و به بهره برداری رسید و امیدواریم با همت همگانی بقیه طرح ها را تا پایان دولت تدبیرو امید به پایان برسانیم.

مهندس رضا مروتی اظهارداشت : اگر چه دولت ها تلاش می کنند با آغاز ساخت برخی طرح ها مسیر خدمت و فعالیت خود را مشخص کنند اما دولت تدبیر و امید تکمیل طرح های نیمه تمام به جای مانده از گذشته را در دستور کار خود قرار داد و در این مسیر موفقیت های  زیادی هم به دست آورد.

وی افزود: پروژههای مسکن مهر پروژه مورد توجه مردم است و امروز خدا را شاکر هستیم که شاهد به پایان رسیدن تعهداتی هستیم که در دولت تدبیر و امید وعدههای آن به مردم داده شده است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 212
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران