پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 658221 تاریخ : 1402/05/18-23:36:22
,2,
افتتاح حساب طرح ویژه «مروارید» بانک ملی ایران در سامانه بام

افتتاح حساب طرح ویژه «مروارید» بانک ملی ایران در سامانه بام

متقاضیان تسهیلات طرح «مروارید» بانک ملی ایران می توانند به صورت غیرحضوری و در کوتاه ترین زمان نسبت به افتتاح حساب خود در سامانه بام اقدام کنند.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، متقاضیان برای دریافت این تسهیلات می توانند به جای مراجعه به شعب، با ثبت نام در سامانه بام ضمن انجام احراز هویت هوشمند، افتتاح حساب ، درخواست خود را برای دریافت این تسهیلات، ثبت کنند .

گفتنی است اکنون این قابلیت در تمامی نسخه های سامانه بام از جمله اندروید، آی او اس، تحت وب و PWA (وب اپلیکیشن) فراهم شده است.

همچنین احراز هویت هوشمند سامانه بام با اسکن امضا، اسکن مدارک و... برای کاربران فعال است و بدین ترتیب مشتری دیگر برای انجام عملیات بانکی خود به احراز هویت فیزیکی نیازی نخواهد داشت.

تسهیلات طرح «مروارید» با سقف پنج میلیارد ریال، نرخ سود 17، 20 و 23 درصد و در قالب عقد مرابحه پرداخت می شود که به ازای هر 10 میلیون ریال در هر یک ماه، یک امتیاز به مشتری تعلق می گیرد.

قابل تغییر بودن دوره ماندگاری، مدت بازپرداخت و نرخ سود از مزایای این طرح نسبت به دیگر طرح های تسهیلاتی است که مطابق خواست مشتری محاسبه می شوند.

متقاضیان این طرح پس از گذشت حداقل 6 ماه از سپرده گذاری نزد این بانک، از تسهیلات بهره مند می شوند و انتقال امتیاز اخذ تسهیلات موضوع این دستورالعمل برای مشتریان پس از گذشت مدت مذکور از افتتاح حساب، امکان پذیر بوده و محدودیتی در پذیرش امتیاز از دیگران نیز وجود نخواهد داشت.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 234
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران