پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 636971 تاریخ : 1402/03/25-20:35:19
,5,
افت فشار آب تهران به زودی برطرف می شود

افت فشار آب تهران به زودی برطرف می شود

مدیرعامل شرکت آبفای استان تهران گفت: با توجه به برطرف شدن مشکلات مسیر ورودی انتقال آب به تصفیه خانه های شهر تهران، مشکل افت فشار آب و قطع مقطعی آن ، به زودی برطرف خواهد شد.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از صدا و سیما، اردکانی مدیرعامل شرکت آبفای استان تهران امروز با حضور در برنامه خبر ساعت 14 تلویزیون گفت: امسال نسبت به سال گذشته سال خشکی بوده و 44 درصد نسبت به میانگین بلند مدت بارندگی کمتر بوده است.

وی ادامه داد: بارش باران و وقوع سیلاب در هفته گذشته و ریزش کوه در مسیر سد امیرکبیر که 20 درصد ازحجم آب شرب تهران را تأمین می کند باعث به وجود آمدن مشکلاتی در آب رسانی به مشترکان تهرانی شد.

وی با اشاره به اینکه با تلاش ها و همکاری کارکنان شرکت آب و فاضلاب تأثیرات این حادثه طبیعی به 4 درصد رسید افزود: قرار گرفتن شبکه در حالت اضطراری باعث شد در بعضی از نقاط با کمبود فشارشدید مواجه شویم، اما خوشبختانه بعد از سه روز مسیر انتقال آب باز شده است.

اردکانی ادامه داد: در حال حاضر آب شرب کاملاً به سمت تصفیه خانه های تهران درجریان است. در بعضی از نقاط به دلیل اینکه ما شبکه را در حالت اضطراری قرار دادیم، با مشکل افت فشار آب و در برخی مواردی شاهد قطعی هستیم که از مشترکان تقاضا داریم اگر با مشکلی مواجه شدند با سامانه 122 تماس بگیرند تا همکاران ما در سریع ترین زمان در محل حاضر شوند و مشکل را برطرف کنند.

مدیرعامل شرکت آبفای استان تهران افزود: در حال حاضر در منطقه ای مثل ولنجک با افت فشار شدید مواجه هستیم که آن هم به دلیل ارتفاع این منطقه و مصرف زیاد آب نسبت به مدت مشابه سال گذشته است که درتلاش هستیم مشکل را برطرف کنیم.
وی تصریح کرد: از مشترکان تقاضا داریم تا صبوری کنند و اجازه بدهند تا شبکه آب رسانی به حالت قبل برگردد و مشکل افت فشار در برخی از مناطق برطرف شود.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 254
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران