پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 588743 تاریخ : 1400/06/27-12:23:39
,5,22,
اعلام آمادگی امور منابع آب کلات برای توسعه صنعت گردشگری آبی

اعلام آمادگی امور منابع آب کلات برای توسعه صنعت گردشگری آبی

مدیر امور منابع آب شهرستان کلات با بیان این که شهرستان کلات به دلیل آب و هوای متنوع و شرایط جوی مناسب و همچنین تعداد سدها و وجود آب گرم های طبیعی برای سرمایه گذاری و توسعه صنعت گردشگری مستعد است، گفت: منابع آبی و تعدد اماکن گردشگری آب به همراه فضای طبیعی منطقه فرصت و غنیمتی برای توسعه گردشگری آب در شهرستان کلات است.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از پاون، "مصطفی فرزانه" گفت: امور آب کلات تجهیزات و امکانات رفاهی در حاشیه سدها برای بازدیدکنندگان آماده کرده است و در صورت سرمایه گذاری بخش خصوصی آمادگی داریم تا در این زمینه همکاری لازم را انجام دهیم.

وی با اشاره به این که امور آب کلات در زمینه توسعه گردشگری آب و استفاده از تجهیزات آبی از هیچ کمکی دریغ نخواهد کرد، خاطرنشان کرد: مسیرهای منتهی به سدهای چهچهه و قره تیکان آماده سازی و از نظر رفاهی در سطح بسیار بالایی قرار دارد.
فرزانه در ادامه به توسعه گردشگری هوایی برای گردشگران از سد چالیدره طرقبه مشهد به کلات اشاره کرد و یادآور شد: طی برنامه ریزی مقرر شد که بخش خصوصی برای توسعه گردشگری هوایی و پروازی ورود کند که متاسفانه به دلیل شیوع ویروس کرونا این پروژه به حالت نیمه تعطیل درآمد و عملیاتی نشد که امیدواریم با مساعد شدن شرایط در این خصوص اقدامات لازم انجام شود.
مدیر امور منابع آب کلات تصریح کرد: توجه به ورزش و توسعه اماکن ورزشی یکی دیگر از برنامه های امور آب کلات است به همین منظور مذاکراتی با رییس هیئت قایقرانی استان صورت گرفته است تا سدهای چهچهه و قره تیکان را برا ی برنامه های تفریحی و تمرین تیم های قایقرانی آماده سازی و تجهیز کنیم که در صورت تایید و نهایی شدن مذاکرات فرصتی برای جذب ورزشکاران و گردشگران فراهم می آورد. همچنین مسیر دوچرخه سواری از شهرستان مشهد به سمت سدهای کلات در دستور کار قرار گرفته است.
وی با اشاره به اینکه گردشگری آب یک منبع حیاتی برای بسیاری از مقصدهای گردشگری است، یادآور شد: گردشگری آب، راهبردی برای توسعه پایدار شهرستان کلات است.?


ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 209
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران