پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 617163 تاریخ : 1401/03/31-14:19:12
,3,
اصفهانی ها 150هزار حساب قرض الحسنه را به صورت آنلاین افتتاح کردند/ پرداخت 116هزار فقره وام قرض الحسنه در استان اصفهان

اصفهانی ها 150هزار حساب قرض الحسنه را به صورت آنلاین افتتاح کردند/ پرداخت 116هزار فقره وام قرض الحسنه در استان اصفهان

مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در استان اصفهان گفت: بیش از 650 هزار نفر از مردم این استان مشتری بانک قرض الحسنه مهر ایران هستند. سال گذشته این بانک تقریباً 116هزار فقره وام قرض الحسنه در استان اصفهان به مبلغ بیش از 41هزار میلیارد ریال پرداخته است.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی «بانک قرض الحسنه مهر ایران»، در سال جاری که به نام سال «تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین» از سوی مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) نام گذاری شده است، «بانک قرض الحسنه مهر ایران» نیز به عنوان بانک تخصصی قرض الحسنه، در تلاش است تا با حمایت از شرکت ها و نهادهای دانش بنیان سهم خود را در تحقق این هدف مهم سال عملیاتی و اجرایی نماید. به گفته مدیر شعب استان اصفهان، در این استان نیز به برنامه ریزی های خوبی برای حمایت حداکثری از شرکت های دانش بنیان صورت پذیرفته است.

«رضا اسفندیاری» مدیر شعب «بانک قرض الحسنه مهر ایران» در استان اصفهان در گفت وگویی با اشاره به اینکه بیش از 650 هزار نفر از مردم استان اصفهان مشتری این بانک هستند، افزود: هدف گذاری ما افزایش 2برابری مشتریان بانک در این استان است که امید داریم به زودی روی دهد.

وی منابع «بانک قرض الحسنه مهر ایران» در استان اصفهان را 77هزار میلیارد ریال عنوان کرد و تأکید داشت: هدف گذاری شده این رقم تا پایان سال به 110هزار میلیارد ریال افزایش پیدا کند.

116هزار فقره وام قرض الحسنه در استان اصفهان پرداخت شد

اسفندیاری گفت: در سال گذشته تقریباً 116هزار فقره وام قرض الحسنه در استان اصفهان به مبلغ بیش از 41هزار میلیارد ریال پرداخت شده است.

وی آمار وام های پرداخت شده در 2 ماهه سال جاری را نیز حدود 15هزار و 700 فقره و به مبلغ 7100 میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: یکی از سیاست های کلان «بانک قرض الحسنه مهر ایران» حمایت از اقشار آسیب پذیر است و بر همین اساس این بانک در سال گذشته 251 فقره به ارزش 107 میلیارد ریال به مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) و تعداد 120 فقره به مبلغ 70 میلیارد ریال به مددجویان بهزیستی اعطا کرده است.

اسفندیاری یکی از طرح های مورد استقبال «بانک قرض الحسنه مهر ایران» را طرح کالاکارت عنوان کرد و گفت: از ابتدای سال 1401 تعداد 1360 فقره کالا کارت به مبلغ 377 میلیارد ریال به مشتریان پرداخت شده است.

مدیر شعب «بانک قرض الحسنه مهر ایران» در استان اصفهان حمایت از توسعه اشتغال در کشور با حمایت از شرکت های دانش بنیان را یکی دیگر از سیاست های کلان «بانک قرض الحسنه مهر ایران» عنوان کرد و گفت: در راستای اجرای این سیاست، برای معرفی طرح های بانک، با شهرک علمی تحقیقاتی و شرکت های دانش بنیان مکاتباتی صورت پذیرفته و جلساتی بازاریابی نیز برگزار شده است.

وی پشتیبانی از قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت را نیز یکی دیگر از تکالیف «بانک قرض الحسنه مهر ایران» دانست و افزود: طی 2 ماه گذشته در این استان حدود 580 فقره وام ازدواج به مبلغ 780 میلیارد ریال و بیش از هزار فقره وام حمایت از فرزندآوری به مبلغ حدود 370 میلیارد ریال پرداخت شده است. ضمن اینکه در سال گذشته تقریباً 1800 فقره وام ازدواج به مبلغ 1530 میلیارد ریال پرداخت شده است.

150هزار فقره حساب بدون مراجعه به شعبه افتتاح شد

اسفندیاری با تأکید بر اینکه افتتاح حساب و درخواست وام به صورت غیرحضوری یکی از خدمات برجسته «بانک قرض الحسنه مهر ایران» محسوب می شود، گفت: 18هزار و 300 فقره افتتاح حساب در سال جاری و 148هزار فقره در سال گذشته به صورت غیرحضوری و از طریق همراه بانک وب سایت بانک پذیرفته است. تا نیمه خرداد سال جاری نیز 3000 فقره وام از این طریق پرداخت شده است.

وی به موضوع خدمات اجتماعی «بانک قرض الحسنه مهر ایران» نیز اشاره کرد و در این رابطه اظهار داشت: در استان اصفهان اهدای دو نوبت اقلام پزشکی در سال 1400 در قالب طرح شهید سلیمانی به دانشگاه علوم پزشکی اصفهان به ارزش تقریبی 25میلیارد ریال، توزیع بیش از 1000 عدد دفتر و خودکار و مداد رنگی در مدارس مناطق محروم اصفهان در ابتدای سال 1401، تجهیز مرکز واکسیناسیون گلستان شهدای اصفهان و توزیع 100 بسته معیشتی در سال 1400 در مناطق محروم اصفهان از جمله اقدامات صورت گرفته در این بخش به شمار می رود.

مدیر شعب «بانک قرض الحسنه مهر ایران» در استان اصفهان پایدارسازی منابع بانک در راستای تداوم خدمت رسانی به اقشار مختلف جامعه را نیز یکی از اهداف مهم مدیریت شعب استان اعلام کرد و گفت: تعامل سازنده با مشتریان حقوقی استان اصفهان در راستای انجام عملیات بانکی این شرکت ها و پشتیبانی از آن ها و تسریع در پرداخت وام گروهی سازمان ها از جمله رویکردهایی است که سبب شده مشتریان حقوقی مانند پالایشگاه نفت اصفهان، فولاد مبارکه اصفهان و ذوب آهن اصفهان از این بانک خدمات دریافت کنند.

وی در نهایت خاطرنشان ساخت: افتخار ما جلب رضایت مشتریان در ارائه خدمات بانکی سریع و آسان است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 214
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران