پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 594032 تاریخ : 1400/11/19-09:36:06
,10028,
اشاعه و توسعه پوشش های بیمه ای یک وظیفه و ماموریت مقدس در سازمان تامین اجتماعی است .

مدیرکل تامین اجتماعی گیلان:

اشاعه و توسعه پوشش های بیمه ای یک وظیفه و ماموریت مقدس در سازمان تامین اجتماعی است .

طرح بیمه فراگیر خانواده ایرانی سازمان تامین اجتماعی بستری جامع با امکاناتی سهل و در دسترس و هزینه اندک برای پیوستن شهروندان فاقد پوششهای بیمه ای محسوب می شود.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، علی حسین نژاد مدیرکل تامین اجتماعی گیلان در کارگروه تخصصی حوزه تعهدات بیمه ای که با محور توسعه و گسترش پوشش های بیمه ای و با حضور معاون تخصصی این بخش، روسای کمیته های مناطق شعب بیست و هشت گانه و جمعی از کارشناسان برگزار شد با بیان اینکه تامین اجتماعی سازمانی بزرگ و تاثیرگذار در جامعه بوده و از منظر خدمت رسانی جایگاهی ارزشمند دارد اظهار داشت: بر اساس اولین ماده قانون تامین اجتماعی، توسعه و گسترش پوشش های بیمه ای به اقشار مختلف ماموریت اصلی ما تلقی می شود .

وی با تاکید بر اینکه در دو دهه اخیر جمعیت بیمه شدگان اصلی تحت پوشش در استان گیلان با 200 درصد رشد از 150 هزار نفر به 450 هزار نفر افزایش یافته است افزود : هنوز بسیاری از شهروندان به دلیل عدم آگاهی از تنوع پوششها از این امکان برای بهره مندی از خدمات و تعهدات بیمه ای برخوردار نیستند و باید با اتخاذ راهکارهای مناسب اطلاع رسانی در ترویج و توسعه فرهنگ بیمه ای و پوشش همگانی آن گام برداریم .

مدیرکل تامین اجتماعی استان گیلان طرح بیمه فراگیر خانواده ایرانی را فرصتی مغتنم برای پوشش های بیمه ای برشمرده و اذعان نمود : معتقدم توسعه و اشاعه این مهم نه تنها یک وظیفه شغلی و سازمانی بلکه ماموریتی اخلاقی و مقدس است .

علی حسین نژاد در ادامه اظهار داشت: از منظر محاسبات بیمه ای انعقاد قراردادهای مشاغل آزاد با درصدهای پائین و ایجاد تعهدات بلندمدت، اقتصادی نیست ولی نگاه و رسالت سازمان تامین اجتماعی بسیار وسیعتر بوده و با رویکردی اجتماعی و خدماتی، گسترش پوشش های بیمه ای برای بهره مندی جمعیت بیشتری از کشور را هدف قرار داده است .

وی افزود : پرداخت مبالغی بین 320 تا 480 هزار تومان برای بیمه پردازی و استفاده از تعهدات بازنشستگی و ... در مقابل هزینه های امروز زندگی رقم چندانی نیست و با تبیین و آگاه سازی مخاطبان و ایجاد نگاهی آینده نگر برای داشتن آرامش خاطر و امنیت روانی میتوان باور و یقین این امر که پرداخت بیمه هزینه نیست بلکه نوعی سرمایه گذاری محسوب می شود را رواج داد .

مدیرکل تامین اجتماعی گیلان تقویت ایستگاه های مشاوره و فراهم نمودن بستر گفتمان سازی فرهنگ بیمه ای در جامعه را الزامی دانسته و بر استفاده از ادبیات مناسب و ظرفیت های اطلاع رسانی برای توسعه و نفوذ آن در افکار عمومی تاکید نمود .



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 282
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران