پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 578373 تاریخ : 1400/01/30-12:20:03
,20,
ارسال بیش از 76 هزار و 800 پرونده تخلف به تعزیرات درسال 1399

معاون بازرسی و نظارت سازمان صمت تهران:

ارسال بیش از 76 هزار و 800 پرونده تخلف به تعزیرات درسال 1399

معاون بازرسی ونظارت سازمان صمت استان تهران از ارجاع 76 هزار و 871 پرونده تخلف به تعزیرات حکومتی در سال گذشته خبر داد و گفت: بیشترین تخلفات در زمینه گرانفروشی، عدم درج قیمت و تقلب و عدم صدور صورتحساب بوده است.

به گزارش بانک و صنعت، سعیدمحمدی پور در خصوص بازرسی ها و نظارت بر واحد های صنفی که در راستای ایجاد آرامش در بازار و حمایت از تولید و مصرف در سال گذشته انجام شد، گفت: تعداد 800 هزار بازرسی توسط بازرسان این سازمان از صنوف و واحدهای توزیعی و خدماتی درسطح استان تهران انجام شده است.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صمت تهران تصریح کرد: بیشترین تخلفات کشف شده در رتبه اول مربوط به گرانفروشی و در مراتب بعدی مربوط به عدم درج قیمت، تقلب و عدم صدور صورتحساب بوده است.
وی در ادامه خاطر نشان کرد: با راه اندازی سامانه یکپارچه مدیریت بازرسی ( سیمبا) درسال 99 فرایند پیگیری و مدیریت پرونده های مکشوفه تسهیل پیدا کرده است و ارتباط بین دستگاهی روان تر و با سرعت بیشتر انجام شده و اطاله رسیدگی به پرونده ها کاهش یافته است.
محمدی پور در پایان با اشاره به مدیریت زنجیره تامین گفت: نظارت بر کالا بویژه کالاهای پرمصرف از تولید تا توزیع از سیاست های این معاونت در سال 1400 خواهد بود و بازرسان سازمان صمت حضور گسترده ای در فرایند های تامین ، توزیع و نگهداری کالا خواهد داشت.


ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 213
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران