پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 670556 تاریخ : 1402/09/18-12:58:51
,10025,
ارائه ی الگوی خود توسعه ای شایستگی سرمایه ی انسانی، از سوی بیمه دی

ارائه ی الگوی خود توسعه ای شایستگی سرمایه ی انسانی، از سوی بیمه دی

در سی امین همایش ملی و یازدهمین همایش بین المللی بیمه و توسعه، مدیریت یادگیری و توسعه ی استعداد بیمه دی، طی مقاله ای به ارائه ی الگوی خود توسعه ای شایستگی سرمایه ی انسانی پرداخت.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل بیمه دی؛ مهدی صحرایی بیرانوند، رئیس اداره یادگیری و توسعه ی استعداد نمایندگان این شرکت، با تألیف و ارائه ی مقاله ای در پنل تخصصی این همایش، موضوع «الگوی خود توسعه ای شایستگی سرمایه ی انسانی» را برای مدیران و فعالان بیمه ای حاضر در پنل، تبیین نمود.

بیرانوند با بیان آن‎که؛ خود توسعه ای، به آموزش هایی اشاره دارد که خود فرد مسئولیت آن را برعهده می گیرد، گفت: بیمه دی اولین شرکت بیمه ای است که از الگوی خود توسعه ای استفاده کرده و در این خصوص آیین نامه ای را تدوین و بودجه ای را نیز منظور نموده است. وی افزود: در حال حاضر این الگو در سطح مدیران ارشد بیمه دی به اجرا درآمده است.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به سرعت رشد و توسعه ی فناوری ها، «اجرای الگوی خود توسعه ای» می تواند مسیر رشد و توسعه ی شرکت ها را، بهبود بخشد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 222
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران