پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 669542 تاریخ : 1402/07/24-18:43:21
,3,22,
ارائه طرح ها و خدمات بانک قرض الحسنه مهر ایران به مردم فارس در چارچوب میز خدمت

ارائه طرح ها و خدمات بانک قرض الحسنه مهر ایران به مردم فارس در چارچوب میز خدمت

در سفر آیت الله «سید ابراهیم رئیسی» رئیس جمهور به استان فارس، بانک قرض الحسنه مهر ایران بر اساس برنامه تنظیم شده وزارت امور اقتصادی و دارایی، میزخدمتی با عنوان طرح ملی «خدمت میدانی شهید حاج قاسم سلیمانی» برپا کرد.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی و امور مشتریان بانک قرض الحسنه مهر ایران، در این میز خدمت دکتر «رضا خواجه نائینی» نماینده تام الاختیار وزیر امور اقتصادی و دارایی و معاون توسعه، مدیریت و منابع وزارت امور اقتصادی و دارایی، دکتر «علی نظامی» مدیرکل بازرسی، مدیریت عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت امور اقتصادی و دارایی، دکتر «علی عادل عابدی نژاد» مدیرکل هماهنگی امور استان های وزارت امور اقتصادی و دارایی و مدیران شعب بانک ها در استان فارس حضور داشتند.

دکتر «رضا خواجه نائینی» نماینده تام الاختیار وزیر امور اقتصادی و دارایی در بازدید از میز خدمت بانک قرض الحسنه مهر ایران، گفت: میز خدمت وزارت امور اقتصادی و دارایی به منظور افزایش سطح ارتباط بین ساختارها و مجموعه های اقتصادی استان فارس، برای حل مشکلات اقتصادی استان برپا شده است.
وی افزود: باید مشکلات جامعه را تحلیل کنیم، میزان نارضایتی مردم را مورد بررسی قرار دهیم و با برنامه ریزی های تخصصی و منسجم آن ها را حل کنیم.
در ادامه مراسم «بهزاد شمس الدینی» مدیر شعب بانک در استان فارس، گفت: در2سال گذشته بانک قرض الحسنه مهر ایران با حمایت های دولت سیزدهم و وزارت امور اقتصادی و دارایی، دستاوردها و موفقیت های زیادی کسب کرده است.
وی میزهای ارتباط مردمی و میز خدمت را یکی از مصداق های جهاد تبیین دانست و تأکید کرد: همه دستگاه های اجرایی موظف به رعایت حقوق شهروندی و تکریم ارباب رجوع هستند.
مدیر شعب بانک در استان فارس با اشاره به اینکه ارتباط بی واسطه با مردم یکی از اهداف دولت سیزدهم است، گفت: برپایی میزخدمت حائز اهمیت است زیرا مردم می توانند با مراجعه به میز ارتباطات مردمی، به صورت مستقیم و با ارائه مدارک و مستندات، مطالبات و تقاضاهای خود را پیگیری کنند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 235
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران