پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 596768 تاریخ : 1401/03/08-17:27:13
,11,
اراضی 4 میلیون واحد نهضت ملی مسکن تا پایان شهریور تأمین می شود

معاون وزیر راه و شهرسازی:

اراضی 4 میلیون واحد نهضت ملی مسکن تا پایان شهریور تأمین می شود

معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی گفت: اراضی 2 میلیون و 800 هزار واحد طرح نهضت ملی مسکن تأمین شده و تا پایان شهریور اراضی همه 4 میلیون واحد مشخص می شود.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از وزارت راه و شهرسازی، محمود محمودزاده در نشست بررسی آخرین وضعیت نهضت ملی مسکن، گفت: تمامی استان ها باید حداکثر تا پایان خردادماه پالایش نهایی ثبت نام متقاضیان را برای شرط چهارم که سابقه سکونت است انجام بدهند.

وی گفت: با توجه به اینکه نهضت ملی مسکن پروژه ای متقاضی محور است پالایش نهایی و اتصال متقاضیان به پروژه ها در اسرع وقت ضرورت دارد.

معاون مسکن و ساختمان در خصوص آخرین وضعیت تأمین زمین اعلام کرد: یک میلیون و 400 هزار واحد اراضی داخل محدوده شهری با کاربری مسکونی تأمین شده است و نزدیک به یک میلیون و 400 هزار واحد نیز در شرایط تغییر کاربری و الحاق به محدوده قرار دارند.

محمودزاده تصریح کرد: هم اکنون اراضی اجرای طرح نهضت ملی مسکن برای سال اول و دوم تأمین شده است و با دستور رئیس جمهوری و تاکید وزیر راه و شهرسازی در برنامه است تا پایان مرداد و شهریور سال جاری اراضی واحدهای باقیمانده طرح نهضت ملی مسکن شناسایی، معرفی و تأمین شود.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 266
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران