پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 589517 تاریخ : 1400/07/06-17:31:40
,8,
احراز هویت بیش از 222 هزار نفر در سجام

احراز هویت بیش از 222 هزار نفر در سجام

تازه ترین آمارهای منتشر شده از سوی شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه، نشان می دهد که در شهریور امسال، 222 هزار و 748 نفر در سامانه سجام احراز هویت شدند.

به گزارش بانک و صنعت به نقل ازشرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه، بر اساس اطلاعات گزارش ماهانه شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه در شهریور ماه امسال، تعداد 166 هزار و 139 ثبت نام از سوی سرمایه گذاران حاضر در بازار سرمایه در سامانه «سجام» صورت گرفته و تعداد احراز هویت شده ها نیز با عبور از 222 هزار سهامدار در این ماه به 222 هزار و 748 مورد رسیده که نسبت به ماه قبل (امرداد) با رشدی بیش از 123هزار نفری مواجه شده است.

براساس این آمارها، در مرداد امسال، تعداد ثبت نام در سامانه «سجام» 77 هزار و 882 و تعداد احراز هویت شده ها نیز 99 هزار و 471 مورد بوده است.

5 استان پیشرو در ثبت نام در «سجام»

تعداد نفرات ثبت نام شده در سامانه «سجام» در سومین ماه تابستان به تفکیک هر استان حاکی از آن است که 5 استان تهران با 37 هزار و 158 مورد، کرمان با 12 هزار و 141 مورد، خراسان رضوی با 11 هزار و 644 مورد، اصفهان با 11 هزار و 493 مورد و خوزستان با 10 هزار و 971 مورد در صدر بیشترین ثبت نام شده ها در کل کشور قرار دارند.

5 استان با کم ترین ثبت نام در «سجام»

از سویی دیگر بر اساس آمارهای منتشر شده، 5 استان کهکیلویه و بویراحمد با 1109، خراسان جنوبی با 1169، چهارمحال و بختیاری با 1260، ایلام با 1318 و سمنان با 1378 مورد در انتهای لیست کمترین ثبت نام شده های در بین سایر استان ها قرار دارند.

یادآور می شود، سامانه سجام «سامانه جامع ثبت اطلاعات مشتریان»، برای الکترونیک و خودکار کردن فرایند جمع آوری و مدیریت اطلاعات مشتریان است و عملیاتی شدن این سامانه باعث افزایش دقت، سرعت و بهره وری در زمینه جمع آوری اطلاعات و ارائه خدمات عمومی و مهم تر از همه، یکپارچگی سامانه های اطلاعاتی شده است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 202
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران