پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 578300 تاریخ : 1400/01/29-16:48:39
,20,
اجرای طرح تشدید بازرسی بر نانوایای ها/ پخت نان سبوس دار و کنجدی صرفا با حضور و درخواست مشتری

رییس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان زنجان تاکید کرد:

اجرای طرح تشدید بازرسی بر نانوایای ها/ پخت نان سبوس دار و کنجدی صرفا با حضور و درخواست مشتری

رییس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان زنجان با تاکید بر تشدید بازررسی ها بر واحدهای نانوایی گفت: نانوایان موظف اند صرفآ با حضور مشتری و با درخواست او نسبت به پخت نان سبوس دار و کنجدی اقدام نمایند.

به گزارش بانک و صنعت، ناصر فغفوری با اشاره به اجرای طرح نظارت ویژه ایام ماه مبارک رمضان، گفت: روزانه 22 اکیپ بازرسی بازار استان زنجان را رصد می کنند.

رییس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان زنجان با بیان اینکه در ایام ماه مبارک رمضان عمده بازرسی ها بر رعایت قیمت مصوب اقلام اساسی از قبیل برنج وارداتی هندی و تایلندی ، شکر ، قند و روغن می باشد، یادآور شد: نظارت بر رعایت قیمت زولبیا و بامیه در قنادی ها و نیز حلیم پزی ها در این ایام از دیگر وظایف اکیپ های بازرسی می باشد.

فغفوری با اشاره به اجرای طرح تشدید بازرسی بر نانوایان عنوان کرد: روزانه 5 اکیپ بازرسی در حال بازرسی از نانوایی های سطح استان هستند و طی این بازرسی ها علاوه بر رعایت قیمت مصوب نان بر جلوگیری از فروش اجباری نان های سفارشی نیز نظارت می گردد به طوریکه نانوایان موظف اند صرفآ با حضور مشتری و با درخواست او نسبت به پخت نان سبوس دار و کنجدی اقدام نمایند.

وی ادامه داد: این اکیپ های بازرسی عمدتا با حضور بازرسان سازمان ، نماینده شرکت غله ، اتحادیه مربوطه و بسیج اصناف می باشد و هم اکنون 30 بازرس سازمان در حال نظارت و رصد بازار استان هستند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 282
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران