پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 587421 تاریخ : 1400/06/09-09:19:02
,5,
اتخاذ تدابیر لازم برای تامین پایدار سوخت نیروگاه ها

در جلسه کمیته گذر از پیک زمستان صورت گرفت؛

اتخاذ تدابیر لازم برای تامین پایدار سوخت نیروگاه ها

اولین جلسه کمیته گذر از پیک زمستان سال 1400 با حضور "مصطفی رجبی مشهدی" رئیس کمیته و مدیرعامل شرکت مدیریت شبکه برق ایران در این شرکت برگزار شد.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از پاون، با توجه به گزارش پیش بینی وضعیت شبکه برق کشور در زمستان 1400 و وضعیت فعلی سوخت نیروگاه ها، در این جلسه پس از بحث و تبادل نظر توسط حاضران، مقرر شد برای تامین پایدار سوخت نیروگاه ها، از طریق تعامل با مراجع ذی صلاح، برنامه زمانبندی شده سوخت رسانی تدوین و همچنین در مسئله مدیریت مصرف علاوه بر تشویق به صرفه جویی، از مشارکت صنایع بر اساس یک برنامه زمانبندی مصرف انرژی استفاده شود.

همچنین تصمیم بر آن شد تا در جلسات آتی ضمن بررسی دقیق تر موارد، در خصوص برنامه تعمیرات نیروگاه ها با توجه به شرایط زمستان تصمیم گیری شود.
در این جلسه که با حضور اعضای کمیته گذر از پیک زمستان برگزار شد، اهم موارد مرتبط با شرایط و نیازمندی های عبور موفق از زمستان سال 1400 مورد بررسی قرار گرفت.


ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 240
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران