پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 465471 تاریخ : 1398/03/07-13:49:51
,14,
«اتاق فکر گردشگری» تشکیل می‌شود

«اتاق فکر گردشگری» تشکیل می‌شود

معاون گردشگری سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری از تشکیل «اتاق فکر گردشگری» با حضور جوانان متخصص و خلاق در حوزه گردشگری خبر داد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، ولی تیموری با اعلام این خبر گفت: این سازمان به‌عنوان متولی بخش گردشگری کشور موظف است تا از ظرفیت افراد خلاق و ایده‌پرداز برای توسعه این بخش استفاده کند. در همین راستا و بر اساس پیش‌بینی‌های انجام‌شده در نظر داریم تا با تشکیل اتاق فکر گردشگری از ظرفیت نخبگان گردشگری در کشور حداکثر بهره را ببریم و درها را به‌روی صاحبان فکر و نوآوری باز کنیم.

او افزود: با تشکیل "اتاق فکر گردشگری" به دنبال ایجاد ساختارهایی برای برقراری ارتباط بین صنعت، دانشگاه و بازار با حضور افراد فعال و خوش‌فکر در حوزه گردشگری هستیم.

تیموری خاطرنشان کرد: بی‌شک حضور جوانان دغدغه‌مند و پرانگیزه در یک ساختار هدفمند، جریان مدیریت و به اشتراک‌گذاری دانش و مهارت شبکه‌سازی را در پی خواهد داشت.

معاون گردشگری کشور با بیان اینکه درحال حاضر مسائل زیادی در بازار گردشگری وجود دارد که با راه‌حل افراد خلاق و صاحب ایده جهت یافته و در مسیر درست خود قرار خواهد گرفت تصریح کرد: تزریق اتمسفر خلاقیت و تفکر به گردشگری، بازتعریف نقش نخبگان در ایجاد گفتمان گردشگری کشور و شناسایی و بازجذب نخبگان گردشگری داخل و خارج از طریق ایجاد شبکه ارزش از مهم‌ترین افراد این طرح به شمار می‌رود.

او در ادامه مدیریت دانش، هم‌افزایی و به اشتراک‌گذاری تجربیات و مهارت‌ها در حوزه گردشگری، ارتباط با انجمن‌های علمی، NGOهای گردشگری دانشگاه‌های کشور و فعال صنعت، و ایجاد فضای یادگیری غیررسمی و اشتراکات یا زبان مشترک این گروه که بخشی از اتاق فکر هستند را از دیگر اهداف تشکیل اتاق فکر گردشگری برشمرد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 243
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران