پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 637075 تاریخ : 1402/03/30-10:25:53
,10028,10029,
411 میلیون دلار تجهیزات پزشکی در گمرک خاک می خورد

سخنگوی کمیسیون بهداشت مجلس خبر داد؛

411 میلیون دلار تجهیزات پزشکی در گمرک خاک می خورد

سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: حدود 360 تن تجهیزات پزشکی به ارزش 411 میلیون دلار در گمرک معطل ابلاغ چهار به یک حقوق گمرکی است.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از مهر، سلمان اسحاقی افزود: یکی از دغدغه های مجلس شورای اسلامی بحث تأمین دارو و تجهیزات پزشکی بود. در دو جا ما برای دولت تکلیف ایجاد کردیم در جای اول برای اینکه حذف ارز ترجیحی را داشتیم دولت را مکلف کردیم که ما به التفاوت آن را به بیمه ها پرداخت کند.

وی گفت: در یک برهه از زمان شاهد هستیم که نزدیک به 360 تن تجهیزات پزشکی به ارزش 411 میلیون دلار در گمرک معطل ابلاغ چهار به یک حقوق گمرکی است. در جای دیگر ما با بحرانی مواجه هستیم برای حوزه تأمین دارو، 133 قلم دارو را در بحران می بینیم که امیدواریم با تکالیف قانونی که ایجاد شده، شاهد عبور از این بحران باشیم.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 245
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران