پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 582458 تاریخ : 1400/03/24-15:29:56
,9,
30درصد سالمندان واکسن نزدند

30درصد سالمندان واکسن نزدند

معاون دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: افراد بالای 70سال که تاکنون واکسن کرونای خود را دریافت نکرده اند می توانند برای تزریق به مراکز مشخص شده مراجعه کنند.

به گزارش بانک و صنعت، معاون دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: تا کنون 70درصد از افراد بالای 70سال حداقل یک دوز واکسن کرونا را دریافت کرده اند.


صافی زاده افزود: همچنین تزریق دوز دوم به افرادی که دوز اول را زده اند نیز به مرور در حال انجام است.

وی گفت: هم اکنون تزریق واکسن به افراد بالای 70سال در حال انجام است و تا پایان این هفته ادامه خواهد داشت و گروه های بعدی به ویژه افراد بالای 65سال نیز بزودی با اعلام وزارت بهداشت برای دریافت واکسن مراجعه خواهند کرد.

معاون دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: در بحث واکسن در استان کرمان کمبود وجود ندارد و تنها در خصوص تزریق دوز دوم واکسن اسپوتنیک کمبود وجود داشت، اما با پیگیری انجام شده ظرف امروز و فردا این واکسن نیز برای جامعه هدف توزیع خواهد شد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 230
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران