پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 2397 تاریخ : 1390/07/19-00:00:00
,11,
مسکن مهر بدون اب و برق افتتاح نمی شود

مسکن مهر بدون اب و برق افتتاح نمی شود

تهران _خبرگزاری بانک وصنعت :معاون وزیر راه وشهرسازی گفت: سیاست این وزارتخانه براین پایه استوار است که واحد های مسکونی طرح مهر زمانی افتتاح می شود که با آب و برق باشد، تا بهره برداران بتوانند در آنها ا

 

به گزارش خبرگزاری ایران نیوز 24، جمشید نورصالحی تصریح کرد: سهمیه پیش بینی شده برای شهرهای جدید در چارچوب طرح مهر ساخت 372 هزار واحد مسکونی است که از این رقم 95 هزار دستگاه در شهرجدید پرند در استان تهران درحال ساخت است. مدیرعامل شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید وابسته به وزارت راه وشهرسازی افزود: پیش از این شورای عالی مسکن ضمن تاکید بر لزوم تکمیل خانه های مهر، رقمی به میزان 12 هزار میلیارد ریال اعتبار برای این منظور اختصاص داد.
مجید نامجو وزیر نیرو پیشتر اعلام کرد: مقرر شد سالیانه 12 هزار میلیارد ریال اعتبار برای تامین آب و برق واحدهای مسکونی مهر تأمین شود و این وزارتخانه چهار هزار میلیارد ریال از محل منابع داخلی با فروش انشعاب و منابعی که در اختیار دارد و چهارهزار میلیارد ریال استانداریها و چهار هزار میلیارد ریال هم از سوی خود دولت کمک شود.
وی همچنین گفته است، وزارت نیرو طبق گزارشها توانسته همپای وزارت مسکن برای تأمین آب و برق و تأسیسات فاضلاب مسکن مهر اقدام کند و تاکنون نیز گزارشی از بابت اینکه واحدهای مسکونی مهر آماده شده و وزارت نیرو نتوانسته به این واحدها آبرسانی و برق‌رسانی کند، نرسیده است.
نورصالحی سپس تصریح کرد: قرار نیست خانه های مهر به شکل ناقص تحویل متقاضیان شود و انتظار داشت که افراد در این واحد ها اسکان یابند. وی اظهار امیدواری کرد: رسانه ها در جهت اطلاع رسانی دقیق به منظور آگاهی مردم نسبت به روند ساخت و ساز مسکن مهر اقدام کنند و از نشر اخبار غیر موثق جدا پرهیز نمایند.
نورصالحی گفت: اکنون 17 شهر جدید در سطح کشور زیر نظر وزارت راه وشهرسازی شکل گرفته اند که جمعیتی افزون بر 500 هزار نفر دارند و انتظار می رود در قالب خانه های مهر حداقل دو میلیون نفر به این جمعیت افزوده شود.
وزارت راه وشهرسازی وعده داده تا پایان سال 1391 در مجموع یک میلیون و 800 هزار واحد مسکونی طرح مهر در سطح کشور تکمیل و به بهره برداری می رسد.
روز دوشنبه (هیجدهم مهر ) یکی از رسانه ها با انتشار خبری به نقل از جمشید نورصالحی معاون وزارت راه وشهرسازی آورده بود که خانه های مهر بدون آب و برق افتتاح می شوند اما این خبر بلافاصله از سوی معاون وزیر راه وشهرسازی تکذیب شد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 227
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران