پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 670350 تاریخ : 1402/09/07-18:10:36
,11,
187 هزار واحد مسکونی نهضت ملی در شهرها وارد فرآیند اجرا شد

مدیرکل طرح های ملی مسکن بنیاد مسکن:

187 هزار واحد مسکونی نهضت ملی در شهرها وارد فرآیند اجرا شد

معاون مسکن شهری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از فرآیند اجرایی شدن 187 هزار واحد مسکونی شهری تحت مسئولیت آن بنیاد خبر داد.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از وزارت راه و شهرسازی، مهدی حیدری مدیرکل دفتر طرح های ملی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در خصوص روند اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهرهای تحت مسئولیت آن بنیاد، توضیح داد: از ابتدای اجرای طرح نهضت ملی مسکن تاکنون 187 هزار واحد مسکن در شهرها توسط آن بنیاد وارد فاز اجرا شده است.

مدیرکل طرح های ملی مسکن بنیاد مسکن ادامه داد: میزان اراضی تامین شده توسط وزرات راه و شهرسازی برای احداث 227 هزار واحد مسکونی است.
وی با بیان اینکه تاکنون 150 هزار واحد مسکونی شهری برای قرارداد و دریافت تسهیلات به بانک ها معرفی شدند، گفت: از این میزان معرفی شده، بانک ها با 76 هزار واحد مسکونی عقد قرارداد کردند.
یادآور می شود، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تعهد کرده است تا برای احداث یک میلیون و 600 هزار واحد مسکونی در شهرها و روستاها طی دولت سیزدهم اقدام کند. علاوه بر مشارکت در ساخت و تامین مسکن موردنیاز، بنیاد مسکن در واگذاری اراضی به متقاضیان واجد شرایط نیز بر اساس سیاست های کلی وزارت راه و شهرسازی اقدام کرده است.
به گفته صالحی، رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، آن بنیاد تعهد دارد تا پایان امسال 500 هزار قطعه زمین در مناطق شهری و 500 هزار قطعه زمین در مناطق روستایی برای متقاضیان مسکن در شهرها و روستاها تامین کند که تاکنون 230 هزار قطعه زمین روستایی، مراحل تملک و تصویب را گذرانده و در حال واگذاری است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 222
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران