پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 575752 تاریخ : 1400/01/11-15:22:57
,10034,
184 میلیون تردد جاده ای از 26 اسفند تا 10 فروردین

184 میلیون تردد جاده ای از 26 اسفند تا 10 فروردین

سخنگوی نیروی انتظامی از افزایش 89 درصدی ترددهای بین جاده ای در کشور طی نوروز امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد و گفت: از ابتدای طرح نوروزی پلیس (26 اسفند) تاکنون 184 میلیون تردد صورت گرفته است.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از تسنیم، سردار مهدی حاجیان با اشاره به تغییر ساعات محدودیت تردد شبانه، اظهار کرد: زمان ممنوعیت تردد درون شهری از ساعت 22 تا سه بامداد تعیین شده است.

سخنگوی نیروی انتظامی با اشاره به اعلام رنگ بندی جدید شهرستانهای مختلف کشور، خاطرنشان کرد: مسافران نوروزی که در شهرهایی با رنگ قرمز و نارنجی حضور دارند، در مدت 72 ساعت پس از اعلام رنگ بندی جدید فرصت ترک آن شهر را دارند در غیر این صورت توسط همکاران ما اعمال قانون می شوند.

وی از افزایش 89 درصدی ترددهای بین جاده ای در کشور طی نوروز امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد و گفت: از ابتدای طرح نوروزی پلیس (26 اسفند) تاکنون 184 میلیون تردد صورت گرفته است.

به گفته این مقام انتظامی، افزایش ترددهای جاده ای متأسفانه سوانح منجر به فوت را 19 درصد و سوانح خسارتی را نیز تا 81 درصد افزایش داده است.

معاون اجتماعی نیروی انتظامی همچنین از تهیه و تدوین 16 اولویت کاری برای نیروی انتظامی در سال 1400 خبر داد و گفت: اولویت نخست "هوشمندسازی پلیس" است تا بتوانیم با استفاده از فناوری های نوین اطلاعاتی و ارتباطی مأموریتهای خود را به نحو احسن انجام دهیم.

حاجیان با اشاره به برنامه های پلیس برای تحقق شعار سال و ایجاد رونق اقتصادی، افزود: نیروی انتظامی در سال جدید برای تحقق شعار سال کارگروه ها و کمیته های تخصصی مختلفی را تشکیل می دهد تا با ایجاد یک بستر و فضای امن توسعه اقتصادی را ایجاد کند.

سخنگوی پلیس، مبارزه جدی با قاچاق کالا را یکی از راه های تحقق شعار سال برشمرد و گفت: علاوه بر مبارزه جدی با این پدیده، نیروی انتظامی سعی می کند تمام موانع تولید را برای سرمایه گذاران بردارد و با پشتیبانی های انجام گرفته زمینه توسعه اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی کشور را فراهم کند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 208
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران