پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 657994 تاریخ : 1402/05/10-10:15:24
,13,22,
112 فروند شناور حامل روغن خوراکی و غلات دامی در بندرانزلی پهلو گرفته اند

112 فروند شناور حامل روغن خوراکی و غلات دامی در بندرانزلی پهلو گرفته اند

معاون امور بندری و اقتصادی اداره کل بندر و دریانوردی گیلان با بیان اینکه سهم مجتمع بندری انزلی در تخلیه غلات در مقایسه با سایر بنادر شمالی 20 درصد است، گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون تعداد 10 فروند شناور حامل روغن خوراکی و تعداد 102 فروند شناور حامل غلات دامی در بندر انزلی پهلوگیری کرده است.

به گزارش بانک و صنعت، مجتبی نظری اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون تعداد 10 فروند شناور حامل روغن خوراکی و تعداد 102 فروند شناور حامل غلات دامی در بندر انزلی پهلوگیری کرده که از این تعداد شناور 58 هزار و 648 تن روغن و 323 هزار و 241 تن غلات شامل ذرت و جو بوده است.

وی افزود: فرایند ورود شناورهای حامل کالاهای اساسی بدین گونه است که به محض پهلودهی شناورها در اسکله های بندری ادارات استاندارد، دامپزشکی و جهاد کشاورزی (قرنطینه) کار نظارت بر تخلیه غلات را آغاز می کنند.
نظری با تاکید بر اینکه این کارشناسان با نظارت مستمر بر نحوه تخلیه بار در انبار، سیلو و مخازن بندری اهتمام دارند، گفت: تاییدیه خروج بار از انبار و سیلو بعد از عمل تخلیه و پس از کسب مجوزهای لازم از این ادارات صورت می گیرد.
معاون امور بندری و اقتصادی اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان با بیان اینکه سلامت کالاهای وارداتی بسیار مورد تاکید قرار دارد، تصریح کرد: نظارت کافی و مستمر در نحوه تخلیه و خروج بار توسط ارگان های نظارتی اشاره شده، انجام می شود.
نظری در خصوص ظرفیت پذیرش کالاهای وارداتی گفت: در حال حاضر بندر انزلی ظرفیت پذیرش 191 هزار تن غلات در سیلو، 145 هزار تن غلات در انبار و 16 هزار تن روغن خام خوراکی در مخازن را دارد که با برنامه ریزی های آتی این ظرفیت ها در حال افزایش است.
معاون امور بندری و اقتصادی اداره کل بنادر و دریانوردی گیلان در پایان گفت: سهم مجتمع بندری انزلی در تخلیه غلات در مقایسه با سایر بنادر شمالی 20 درصد بوده و بدیهی است که این سهم در مقایسه با میزان واردات از سایر بنادر و مرزهای ورودی کشور توسط گمرکات قابل احصا خواهد بود.


ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 327
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران