پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 266245 تاریخ : 1395/11/18-16:36:41
,5,17,22,
گازرسانی به 641 روستا در خراسان رضوی در دولت یازدهم

گازرسانی به 641 روستا در خراسان رضوی در دولت یازدهم

مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی گفت: کار گازرسانی به 641 روستا در سطح این استان از ابتدای فعالیت دولت تدبیر و امید تاکنون به سرانجام رسیده است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت , حمیدرضا فانی گفت: موضوع گازرسانی به روستاها بر اساس مصوبات مجلس شورای اسلامی از سال 1378 اجرایی و تا سال 1392 در مجموع 950 روستا در خراسان رضوی گازرسانی شد. 

وی ادامه داد: با این وجود فقط در طول فعالیت دولت یازدهم ساکنان 641 روستای در خراسان رضوی از مزایای شبکه گازرسانی برخوردار شده اند لذا بر این اساس ظرف سه سال اخیر شاخص گازرسانی به روستاهای استان بطور متوسط در سال 160 روستا و معادل 2.3 برابر سالهای قبل است. 
مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی گفت: ضریب پوشش گاز در بخش روستایی در ابتدای دولت یازدهم 56 درصد بود اما هم اینک به 72 رسیده و تا پایان امسال این رقم به 75 و در پایان فعالیت دولت به 78 درصد افزایش می یابد. 
وی افزود: همچنین در این مدت شش هزار و 600 کیلومتر شبکه گاز در خراسان رضوی اجرا شده که تا پایان فعالیت دولت یازدهم به هفت هزار و 300 کیلومتر می رسد. 
فانی خطوط انتقال اجرا شده را نیز در این مدت 239 کیلومتر ذکر و بیان کرد: این میزان نیز تا پایان فعالیت دولت به 280 کیلومتر افزایش می یابد. 386 هزار مشترک هم تاکنون به جمع مشترکان در خراسان رضوی افزوده شده که این رقم نیز تا سال آتی به 415 هزار مشترک می رسد. 
وی ادامه داد: سه شهر نیز در این مدت گازرسانی شد و تا پایان فعالیت دولت به چهار شهر می رسد. یک شهر دیگر استان هم تا آخر سال 96 از مزایای شبکه گازرسانی برخودار می شود و به این ترتیب 100 درصد جمعیت شهری خراسان رضوی زیر پوشش قرار می گیرد. 
مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی گفت: هم اینک 99.8 درصد جمعیت شهری استان زیر پوشش شبکه گازرسانی بوده و از مزایای آن بهره می برند. 
وی افزود: هزار و 206 واحد صنعتی کوچک و بزرگ نیز با هزینه 275 میلیارد ریال زیر پوشش گاز قرار گرفته اند که این خود موجب صرفه جویی فرآورده های نفتی به میزان 450 هزار متر مکعب شده است. 
فانی ادامه داد: در چارچوب فعالیت دولت یازدهم 23 جایگاه سی.ان.جی نیز در سطح خراسان رضوی راه اندازی شده است. 
استان شش میلیون نفری خراسان رضوی دو میلیون مشترک گاز دارد. 



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 394
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران