پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 348400 تاریخ : 1397/02/18-11:44:19
,7,16,17,
کنترل ممنوعیت عرضه طلای خارجی و دست دوم در استان تهران

کنترل ممنوعیت عرضه طلای خارجی و دست دوم در استان تهران

دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان تهران گفت: ممنوعیت قانونی عرضه طلای خارجی و دست دوم در استان تهران کنترل می شود.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز ،  علی اکبر پوراحمدنژاد صبح امروز (سه شنبه) در جلسه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان تهران طی سخنانی ضمن ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده با بیان این که هیچ سفارشی در بخش رسیدگی به پرونده های قاچاق پذیرفته نیست، گفت: رسیدگی به پرونده های واصله از اماکن قضایی پس از طی فرآیند قانونی به قدرت انجام می شود.

دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان تهران سپس به التهاب بازار طلا و ارز اشاره کرد و گفت: بازرسی و کنترل 11 نقطه از مراکز عمده عرضه طلا و جواهر در تهران از سال گذشته آغاز شده است و هم چنان ادامه دارد.
وی ادامه داد: کنترل ممنوعیت قانونی عرضه طلای خارجی و دست دوم نیز در دستور کار قرار گرفته است.
دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان تهران گزارش های مردمی را در کشفیات بازار طلا و ارز بسیار اثر گذار دانست و افزود: باید در زمینه مقابله با قاچاق کالا و ارز فرهنگ سازی کنیم و در این بخش صداو سیما و شهرداری تهران می توانند بسیار تاثیرگذار باشند.
پوراحمدنژاد سپس به مقابله با قاچاق کالاهای سلامت محور اشاره کرد و افزود: همکاری دانشگاه های علوم پزشکی بسیار موثر است، که تاکنون همکاری های خوبی در این زمینه شاهد بودیم.
شایان ذکر است جلسه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان تهران، امروز به ریاست محمدحسین مقیمی استاندار تهران و با حضور محسن همدانی معاون امور امنیتی و انتظامی استانداری و اعضای کمیسیون برگزار شد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 274
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران