پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 310720 تاریخ : 1396/09/19-19:02:20
,17,
کشف 60 هزار لیتر نفت سفید قاچاق در شاهرود

کشف 60 هزار لیتر نفت سفید قاچاق در شاهرود

فرمانده انتظامی استان سمنان از توقیف 2 دستگاه تانکر حامل 60 هزار لیتر نفت سفید قاچاق به ارزش یک میلیارد و 100 میلیون ریال در شاهرود خبر داد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی ستاد مبارزه با قاچاق کالا وارز،  سردار روح الامین قاسمی در این خصوص اظهار داشت: با توجه به پیامد و کارکردهای مخرب و تاثیرگذار پدیده قاچاق بر اقتصاد کشور، پلیس با اجرای طرح و برنامه های متعدد سعی در کنترل و کاهش این معضل دارد.

وی در ادامه به اجرای طرح کنترل محورهای مواصلاتی اشاره کرد و گفت: در این راستا ماموران انتظامی به 2 دستگاه تانکر حامل سوخت مشکوک شده و آنها را متوقف کرد.
سردار قاسمی به اظهارات ضد و نقیض و ارائه نکردن مدرک و یا سند قانونی از سوی 2 راننده اشاره کرد و گفت: ماموران در بازرسی از کامیون ها، 60 هزار لیتر نفت سفید قاچاق به ارزش یک میلیارد و 100 میلیون ریال را کشف کردند.
این مسئول انتظامی با بیان اینکه 2 محموله از مشهد بارگیری شده و به مقصد پایتخت در حرکت بود گفت: پرونده در این خصوص تشکیل و متهمین به دستگاه قضائی معرفی شدند.
فرمانده انتظامی استان سمنان به توقیف 2 دستگاه تانکر نیز در این راستا اشاره کرد و گفت: برای پیشرفت و آبادانی کشور و ریشه کن کردن پدیده شوم قاچاق همراهی مردم، دستگاه ها و مسئولان لازم و ضروری است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 295
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران