پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 278591 تاریخ : 1396/01/26-10:32:03
,22,10029,
کرمانشاه به سه بیمارستان نیاز دارد/ بهره‌برداری از بیمارستان ملایر تا 2 ماه دیگر

وزیر بهداشت اعلام کرد

کرمانشاه به سه بیمارستان نیاز دارد/ بهره‌برداری از بیمارستان ملایر تا 2 ماه دیگر

وزیربهداشت با تاکید برلزوم تامین منابع کافی برای توسعه زیرساخت‌های حوزه سلامت در استان کرمانشاه، گفت: حداقل به سه بیمارستان آموزشی جدید نیاز دارد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، دکتر سید حسن هاشمی در مراسم افتتاح کلینیک تخصصی و فوق تخصصی بوستان کرمانشاه، گفت: شرایط بیمارستان امام رضا(ع) نسبت به سال 93 که از آن بازدید کردم بسیار بهتر شده است.

وی ضمن تقدیر از تلاش‌های انجام شده در این بیمارستان، افزود: هنوز اقدامات زیادی دشوارتری پیش رو است. زیرا مربوط به توسعه زیرساخت‌ها و بخش عمده‌ای از این اقدامات، مربوط به ستاد وزارت بهداشت، مجلس، سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور است.

هاشمی ادامه داد: اقدامات توسعه‌ای باید در دوران گذشته انجام می‌شد. کرمانشاه حداقل به سه بیمارستان آموزشی جدید نیاز دارد و متاسفانه برای ساخت بیمارستان 540 تختخوابی یک میلیارد تومان در نظر گرفته شده و با این اعتبارات نمی‌توان به ساخت بیمارستان، امیدوار بود.

 وزیر بهداشت ضمن تاکید بر اهمیت توجه ویژه همه دستگاه‌های اجرایی کشور به کرمانشاه، گفت: کرمانشاه نقش ویژه‌ای در تاریخ ایران داشته و قطب امنیت کشور است.

هاشمی با بیان اینکه تامین نیروی انسانی و تجهیزات پزشکی مورد نیاز از وظایف وزارت بهداشت است، افزود: باید منابعی برای توسعه زیرساخت‌های حوزه سلامت این استان در نظر گرفته شود تا کمبودها و کاستی‌های آن برطرف شود.

وزیر بهداشت از افتتاح بیمارستان ملایر تا دو ماه آینده و بیمارستان تویسرکان تا پایان سال جاری خبر داد و گفت: تمام کشور به کارگاه و عملیات ساخت‌وساز حوزه بهداشت و درمان تبدیل شده است و در یک سال و نیم گذشته 6500 پروژه سلامت در کشور آغاز شده که 50 درصد از آنها تا پایان دولت، به بهره‌برداری می‌رسد.

هاشمی در خصوص اظهارات نماینده مردم کرمانشاه مبنی بر تبدیل کرمانشاه به قطب آموزش پزشکی منطقه غرب کشور و انتقال آن از همدان به کرمانشاه، تصریح کرد: مهم نیست که قطب در کدام دانشگاه قرار دارد. بر اساس تصمیم معاونت آموزشی وزارت بهداشت، تا پنج سال، هر سال یکبار همدان و یکبار کرمانشاه، به عنوان قطب آموزش پزشکی قرار می‌گیرند تا پس از رقابت، قطب نهایی مشخص شود. البته بخشی از این روند مربوط به وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه و بخش دیگر مربوط به تلاش‌های گروه‌های آموزشی است.

بنابر اعلام وبدا، وزیر بهداشت در پایان یادآور شد: کرمانشاه باید به قطب پزشکی غرب کشور بدل شود و بعضی از خدمات پزشکی-تشخیصی پیشرفته، برای بیماران صعب‌العلاج در آن مستقر شود.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 289
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران