پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 310141 تاریخ : 1396/09/12-10:45:18
,3,17,
چه کسانی از تضعیف بانک مرکزی و برهم زدن فضای نظام بانکداری سود می برند؟

چه کسانی از تضعیف بانک مرکزی و برهم زدن فضای نظام بانکداری سود می برند؟

اخیراً برخی از رسانه های داخلی سهواً یا هدایت شده در راهی بیهوده گام نهاده و اقدام به برهم زدن آرامش موجود در نظام بانکداری کشور نموده اند و با تولید گزارش های خلاف واقع و سوء استفاده از کلام برخی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و تحریف در سخنان آنها سعی در بی ثبات نشان دادن نظام بانکداری و تضعیف عملکرد قابل قبول سال های اخیر بانک مرکزی داشته اند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، در روزهای گذشته با پیگیری متعدد بانک مرکزی و همکاری روسای محترم سه قوه ، بسیاری از مطالبات سپرده گذاران موسسات مالی که فاقد مجوزهای لازم از سوی بانک مرکزی بوده اند پرداخت شده است.

بالاترین مقام بانکی در کشور در مراسم تقدیر از برگزیدگان اولین المپیاد علمی بانک ها و موسسات اعتباری خصوصی که در بانک مرکزی برگزار گردید بار دیگر اعلام نمود که موسسه اعتباری غیر مجاز فعالی در کشور وجود ندارد.

رئیس شورای پول و اعتبار با تاکید بر این موضوع که در بیش از 4 هزار شعبه بانکی نظارت و بررسی صورت پذیرفته اذعان داشت که هیچ گونه تخلفی در اجرای بخشنامه های ابلاغی بانک مرکزی رخ نداده و از پایبندی و درک صحیح موسسات فعال قدردانی نمود.

شب گذشته نیز رئیس محترم مجلس شورای اسلامی در گفتگوی تلوزیونی به مناسبت روز مجلس اعلام داشت که مجلس با جدیت تمام پرونده زیان دیده گان موسسات مالی غیر مجاز را خارج از نوبت در دستور کار قرار داده و در این مورد از حمایت مقام معظم رهبری برخوردار هستند همچنین بانک مرکزی را موظف کرده اند که به هیچ وجه اجازه حضور و فعالیت موسسات غیر مجاز را ندهند و مردم به موسسات مورد تایید بانک مرکزی و معتبر مراجعه نمایند.

قطعاً اگر روزی هر یک از مجموعه های اقتصادی و بانکی کشور مرتکب تخلفی گردند خواسته هر ایرانی از نمایندگان خود در خانه ملت این خواهد بود که به صورت جدی به آن موضوع رسیدگی کنند و پیگیر احقاق مطالبات هموطنان باشند که این ذات وجودی هر یک از نمایندگان مجلس شورای اسلامی خواهد بود.

موسسه مالی و اعتباری نور از جمله موسسات تازه تاسیسی است که توانسته از تاریخ 94/04/11 با اخذ مجوزهای لازم از سوی بانک مرکزی ، راه چندین ساله بزرگان بازار پولی را در کمتر از یک دهه طی نماید و به لحاظ حجم منابع مالی در رتبه دوازدهم شبکه بانکی کشور قرار گیرد.

موسسه اعتباری نور از جمله موسساتی است که تا کنون تمام الزامات بانک مرکزی را رعایت نموده و تلاش داشته با حمایت از فعالیت های مولد اقتصادی منجر به رشد و توسعه اقتصادی و به کارگیری منابع بانکی در مسیر درست و هدایت سیاست های بانکی در جهت تولید و اشتغال زایی گامی موثر در راستای تعالی میهن عزیزمان بر دارد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 315
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران