پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 315319 تاریخ : 1396/11/23-14:41:44
,8,
چاپ دوم کتاب مجموعه قوانین و مقررات بورس کالا منتشر شد

در بهمن ماه امسال؛

چاپ دوم کتاب مجموعه قوانین و مقررات بورس کالا منتشر شد

ویرایش جدید کتاب «مجموعه قوانین و مقررات بورس کالای ایران»، بهمن ماه سال 96 در قالب یک جلد کتاب انتشار یافت.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از چاپ دوم از کتاب مجموعه قوانین و مقررات بورس کالا در پاسخ به نیاز فعالان بازار، ذینفعان و محققان جهت دسترسی آسان به کلیه قوانین مرتبط و ضوابط حاکم بر فعالیت بورس کالای ایران و ایفای بخشی از وظایف این شرکت که همانا آموزش و فرهنگ سازی مرتبط با فعالیت های این بورس برای تسهیل ، بهبود و گسترش داد و ستد است ، بروز رسانی و انتشار یافت.

نظر به این که دستورات و مقررات بورس کالای ایران نسبت به گذشته تغییر یافته است بر همین اساس در جهت پاسخ نیاز مخاطبین، ذینفعان و محققان، کتاب مجموعه قوانین و مقررات بورس کالا بروز رسانی شده است.

همچنین وجود چنین مجموعه منسجمی می تواند امکان مقایسه، نقد و ارائه پیشنهادهای منطقی و عملی را برای بهبود قوانین و مقررات مربوطه بیش از پیش فراهم کند.

بر اساس این گزارش، کتاب مجموعه قوانین و مقررات بورس کالای ایران در 593 صفحه مشتمل بر چهارفصل است که فصل اول آن به قوانین مصوب مجلس شورای اسلامی که به صورت مستقیم با عملکرد بورس کالای ایران در ارتباط می باشد،پرداخته است.

فصل دوم کتاب نیز دربرگیرنده آیین نامه ها و دستورالعمل های اجرایی قوانین مذکور است. مصوبات و مقررات مربوط به معاملات در بورس کالای ایران نیز مفاد فصل سوم این کتاب را تشکیل می دهد. فصل پایانی کتاب نیز در خصوص مقررات مربوط به تخلفات و حل و فصل اختلافات فعالان بورس کالای ایران است.

ضمنا دسترسی به فایل کتاب مجموعه قوانین و مقررات بورس کالای ایران بر روی سایت رسمی بورس کالای ایران در بخش آموزش و پژوهش بخش کتب میسر است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 287
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران