پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 350752 تاریخ : 1397/03/24-11:56:25
,10025,
پیام جناب آقای دکتر امین به مجمع عمومی شرکت بیمه زندگی خاورمیانه

پیام جناب آقای دکتر امین به مجمع عمومی شرکت بیمه زندگی خاورمیانه

حدود 15 ماه از تأسیس شرکت بیمه زندگی خاورمیانه می‌گذرد. این مدت کوتاه برای ارزیابی عملکرد شرکتی که بناست تعهدات بلند مدت پانزده، بیست و سی ساله عرضه کند کافی نیست. اقدامات لازم برای کاشت تربچه با عملیات کاشت و داشت و برداشت گردو تفاوت‌های اساسی دارد. ساماندهی تأسیس یک شرکت در فضای کسب و کار کشور ما خود معضلات اساسی دارد تا برسد به یک شرکت بیمه زندگی که بدون صرف هزینه‌های گزاف اطلاع‌رسانی و تبلیغات قصد حضور در بازاری با رقبای متعدد (حدود سی شرکت) دارد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بیمه خاورمیانه، آنچه تاکنون انجام شده است از طراحی محصولات، کسب مجوز فروش این محصولات از بیمه مرکزی، پیاده‌سازی در سامانه نرم‌افزاری، ایجاد نظام توزیع و جذب همکارانی با عناوین مدیران ارشد، فروش، آموزش و نمایندگان مستقل در چارچوب راهبردهای وسواس‌گونه هیأت‌مدیره محترم به خوبی سامان یافته است و ادامه دارد. همزمان سرمایه سهامداران در کم ریسک‌ترین و پر بازده‌ترین گزینه‌های سرمایه‌گذاری به کار گرفته شده و بازده قابل قبولی حاصل شده است. ارزیابی اینجانب از مجموعه تلاش‌ها و اقدامات مدیران اجرایی شرکت و کارکنان معدود آن، مثبت و در راستای اصول و چارچوب‌های متعارف بیمه‌گری و رعایت موازین صحیح بنگاهداری اقتصادی می‌باشد. از آنجا که مبانی و چارچوب‌های به کارگرفته در تأسیس، در سرنوشت آینده شرکت تاثیرگذار است آینده روشنی برای اولین شرکت بیمه زندگی کشور متصور می‌باشد. تکمیل فازهای 2 و3 سامانه بیمه‌گری جامع شرکت تا شهریور 97، بستر شفافیت و اطلاع‌رسانی دقیق به مشتریان، نمایندگان، سهامداران و مجموعه ذینفعان شرکت را به روز مهیا خواهد ساخت و این شفافیت و پاسخگویی از پایه‌های اعتباری است که یک شرکت بیمه زندگی امروزی بدان نیازمند است. البته توانگری مالی مهمترین شاخص انتخاب بیمه‌گر عمر بشمار می‌رود و امید می‌رود دستگاه ناظر صنعت بیمه با اتخاذ روش و تدبیر مناسب و در راستای حفظ اعتماد مردم به شرکت‌های بیمه مانع عرضه و فروش بیمه‌های عمر از سوی شرکت‌هائی که توانگری مالی لازم را فاقد می‌باشند (insolvency) گردد تا صنعت بیمه کشور در دراز مدت با بحران اعتماد مشتریان و ذینفعان روبرو نشود. ابتکار، خلاقیت و نوآوری در طراحی محصولات بیمه زندگی متناسب با نیاز اقشار جامعه بویژه بیمه‌نامه‌های مکمل بازنشستگی، مستمری و جبران سنوات کارکنان، زمینه‌های توسعه بیمه‌های زندگی در آینده بازار بیمه‌اند و مدیران اجرائی شرکت می‌بایست بیشترین اهتمام و تلاش را در این حوزه‌ها مبذول دارند. توسعه در گروی پروژه‌های بزرگ جنجالی مقطعی نیست بلکه وابسته به اقدامات کوچک اما مستمر و پیوسته است. رهرو آن است که آهسته و پیوسته رود.



محمدابراهیم امین رئیس هیأت‌مدیره



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 364
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران