پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 313818 تاریخ : 1396/10/24-18:10:57
,5,
پیام تسلیت وزیر نفت درپی جان باختن خدمه نفتکش «سانچی»

پیام تسلیت وزیر نفت درپی جان باختن خدمه نفتکش «سانچی»

?وزیرنفت در پیامی ضمن عرض تسلیت به خانواده‌های خدمه نفتکش «سانچی» گفت: شرکت ملی نفتکش ایران همواره در سخت‌ترین شرایط کشور، منشا اثر و خدمات ارزشمند و فراموش‎ناشدنی بوده که جز با رشادت و دریادلی پرسنل غیور نفتکش‌ها جامه عمل نمی‌پوشید.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، در متن پیام بیژن زنگنه، وزیر نفت آمده است: 


انا لله و انا الیه راجعون

«سرانجام پس از قریب هشت روز نگرانی و امید برای جان کارکنان خدوم نفتکش سانچی، متاسفانه خبر از دست دادن همه این عزیزان، همچون آواری سنگین فرود آمد. لذا  با اندوه و تاثر فراوان، ضایعه دلخراش از دست‌دادن جمعی از دریانوردان عزیز شرکت ملی نفتکش را به خانواده‌های داغدار و همکاران ارجمندشان تسلیت عرض می‌کنم.

بی‌گمان درد و آلام خانواده‌های عزادار بزرگ‌تر از آن است که در وصف بگنجد و کلمات تسلی‌بخش دل‌‌‌‌های بی‌قرارشان باشد.

شرکت ملی نفتکش، چه آن زمان که مستقیما زیرمجموعه شرکت ملی نفت ایران بود و چه آن هنگام که با اجرای سیاست خصوصی‌سازی از شرکت نفت منفک شد، همواره در سخت‌ترین شرایط کشور، منشا  اثر و خدمات ارزشمند و فراموش‌ناشدنی بوده که جز با رشادت و دریادلی پرسنل غیور نفتکش‌ها جامه عمل نمی‌پوشید.

بار دیگر از جانب خود و صنعت نفت، این حادثه جانکاه را به خانواده‌های عزادار و ملت شریف ایران تسلیت و تعزیت گفته و از خداوند بزرگ برای روح بلند آن عزیزان علو درجات و برای بازماندگان شکیبایی و اجر مسئلت می‌نمایم.»

 



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 472
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران