پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 349529 تاریخ : 1397/03/02-12:20:56
,10028,
پیام تبریک سازمان تامین اجتماعی به مناسبت سوم خرداد، سالروز فتح خرمشهر

پیام تبریک سازمان تامین اجتماعی به مناسبت سوم خرداد، سالروز فتح خرمشهر

تاریخ پرفراز و نشیب انقلاب اسلامی ایران، مملو از رویدادهایی است که هر یک به عنوان تابلوی افتخاری ثبت شده است. در این میان، حماسه آزادسازی خرمشهر، به عنوان نقطه عطفی به‌شمار می‌آید که با مدد الهی و با صلابت و فداکاری فرزندان قهرمان این مرز و بوم، به منصه ظهور رسید.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل ازروابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، سالگرد حماسه‌ عظیم آزادسازی خرمشهر، روز ملی مقاومت و یادآور نقطه عطف سال های روشن دفاع مقدس و روزهای غریب اتکای مظلومانه‌ آسمانی‌ترین انسان هایی است که گمنامی جهاد در راه خدا و فضیلت های معنوی دفاع از شرف و نوامیس و ارزش های مقدس این خاک پاک را بر مادیات و شهرت دنیوی ترجیح داده و به سرافرازی ماندگار، پیوند خوردند.

دریادلانی که با شجاعت، شهامت، از خودگذشتگی و ایستادگی، با توکل به خدا، بلندترین و ناممکن ترین فرازها را غیورانه فتح نمودند و در راه دفاع از شرف و ارزش های این مرز و بوم، با صلابت و استوار ایستادند.
آزادسازی خرمشهر تاریخ پرافتخار و مقاومت ملتی را روایت می کند که بی منت و بی ادعا، با روحیه جهادی و شهادت طلبی تا پای جان در میدان نبرد جنگید تا امنیت، آرامش و پیروزی را برای ایران اسلامی به ارمغان آورد.
سازمان تامین اجتماعی این روز فرخنده را به خانواده معظم شهدا، جانبازان، آزادگان، رزمندگان، ایثارگران و به ویژه دلاورمردان هشت سال دفاع مقدس تبریک و تهنیت عرض نموده و توفیقات روز افزون همه ملت ایران را در مسیر پاسداشت این نقطه عطف از تاریخ انقلاب اسلامی ایران در سایه رهبری های هوشمندانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، از درگاه خداوند سبحان مسئلت دارد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 430
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران