پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 263960 تاریخ : 1395/10/18-14:57:24
,3,
پنجمین دوره توجیهی - تخصصی رؤسای شعب کوثر برگزار شد

پنجمین دوره توجیهی - تخصصی رؤسای شعب کوثر برگزار شد

روسای شعب علاوه بر مسئولیت اجرایی، وظیفه نظارتی نیز بر عهده دارند لذا پیشگیری از اشتباهات و تخلفات احتمالی از وارد شدن خسارت مادی و معنوی به شعبه و موسسه جلوگیری می کند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از  روابط عمومی موسسه اعتباری کوثر، پنجمین دوره توجیهی تخصصی روسای شعب با حضور سید هادی هاشمی معاون توسعه و مدیریت سرمایه های انسانی ، ابوالفضل محمودی  مشاور مدیرعامل در امور نظارتی و بانکی ، شعبانی مدیر توسعه آموزش ،گرانمایه سرپرست مدیریت داخلی و روسای جدید شعب در محل سالن آموزش ساختمان حوزه مرکزی آغاز بکار کرد.

محمودی مشاور مدیرعامل در امور نظارتی و بانکی اظهار داشت: روسای شعب مدیران عملیاتی موسسه محسوب می شوند.

وی با اشاره به موضوعات نظارتی و اهمیت پیشگیری از تخلفات در نهادهای مالی  اظهار داشت: روسای شعب علاوه بر مسئولیت اجرایی، وظیفه نظارتی نیز بر عهده دارند. برای اعمال نظارت بر عملکرد همکاران خود در شعبه، نیازمند بالابردن سطح معلومات و مطالعه مقررات بانکی می باشید.

مشاور مدیرعامل در امور نظارتی و بانکی تصریح کرد : در حوزه نظارت ، نقش پیشگیری پررنگ تر از کشف است.  پیشگیری از اشتباهات و تخلفات احتمالی از وارد شدن خسارت مادی و معنوی به شعبه و موسسه جلوگیری می کند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خطاب به روسای جوان شعب موسسه گفت : در کنار توجه کافی به مسائل کاری باید به مسائل اخلاقی نیز در برخورد با کارکنان و مشتریان توجه لازم داشته باشید.

در ادامه سید هادی هاشمی معاون توسعه و مدیریت سرمایه های انسانی  نیز گفت:شما عزیزان نسل اول روسای شعب جوان در موسسه می باشید و خود را باید به لحاظ مدیریتی  و ارتباطات سازمانی تقویت کنید. 

وی نزدیکی ستاد فکری و ستاد اجرایی را از ارکان اصلی و اساسی در برنامه های توسعه ای این معاونت برشمرد.

بر اساس این گزارش؛در پنجمین دوره توجیهی – تخصصی روسای شعب  بیش از 2600 نفر ساعت آموزش تخصصی در زمینه های خط مشی موسسه، مشتری مداری، خدمات نوین بانکی، الزامات حقوقی موسسات اعتباری، تجزیه و تحلیل صورتهای مالی به شرکت کنندگان ارائه خواهد شد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 275
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران