پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 312892 تاریخ : 1396/10/13-12:10:21
,15,17,
پست آخرین حلقه اتصال تجارت الکترونیک است

استاندار آذربایجان غربی:

پست آخرین حلقه اتصال تجارت الکترونیک است

استاندار آذربایجان غربی در جمع مدیران حوزه ارتباطات استان گفت: پست حلقه نهایی تجارت الکترونیک در چرخه ارایه خدمات به شمار می آید.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پست؛ شهریاری در این دیدار، فناوری اطلاعات را پیشگام تمامی حوزه های خدماتی دانست و افزود: رونق اقتصادی و تحولات پرشتاب کشورهای توسعه یافته در سال های اخیر در گرو تحول در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات است.

وی پست آمیخته با فناوری اطلاعات را از شاخصه های اصلی در زندگی اجتماعی مردم کشور های صنعتی برشمرد و اظهار داشت: در کشورهای صنعتی پست توانسته علاوه بر برقراری ارتباط میان مردم، بخش زیادی از هزینه های مربوط به مراجعات به بازار ها و سازمان ها را به طور چشم گیری کاهش دهد.

استاندار تصریح کرد: پست به عنوان آخرین حلقه اتصال در خرید و فروش و تجارت الکترونیک و رساندن کالا به مشتریان نقش مهمی را در کاهش ترافیک و تردد های غیرضروری ایفا می کند.

مدیرکل پست استان نیز در این جلسه ضمن ارایه گزارشی جامع از اقدامات انجام شده در سال های اخیر و برنامه های آتی شبکه پستی، به ملی شدن شرکت پست اشاره کرد و افزود: با اجرایی شدن قانون اساسنامه شرکت ملی پست و ورود دو اپراتور بخش خصوصی، نقش حاکمیتی این شرکت پررنگ تر می شود و در روستاها و مناطق کمتر توسعه یافته که بخش خصوصی تمایل کمتری به سرمایه گذاری دارد، به ارایه خدمات مورد نیاز مردم با نرخ دولتی می پردازد.

فرخی گفت: در حال حاضر خدماتی از قبیل ارسال مرسولات ویژه نابینایان به صورت رایگان و توزیع مرسولات و نامه های  61 هزار روستای کشور، صرفا توسط پست دولتی انجام می شود.

مدیرکل پست استان افزود: در چهارچوب این قانون، پست به عنوان مجری و درگاه دفاتر روستایی، به احصاء و عقد قرارداد خدمات نیابتی سازمان های دولتی و غیردولتی  می پردازد و این دفاتر به عنوان نمایندگان دولت در روستاها، خدمات و سرویس های مورد نیاز مردم را ارایه می دهند.

وی در ادامه گفت: بخشی از این سرویس ها شامل خدمات اجرایی دستگاه ها و سازمان های مختلف اعم از ثبت احوال، راهنمایی و رانندگی، نظام وظیفه، دانشگاهها و مراکز آموزش عالی و ... است.

 



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 375
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران