پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 212801 تاریخ : 1395/05/09-12:26:17
,14,16,20,22,
پروژه فیروزه شرق مشهد مهرماه 97 به بهره برداری می رسد

پروژه فیروزه شرق مشهد مهرماه 97 به بهره برداری می رسد

مدیر پروژه فیروزه شرق مشهد در نشست خبری با خبرنگاران از اتمام ساخت فاز اول این پروژه تا پایان شهریور ماه امسال خبر داد گفت: ساخت پروژه فیروزه شرق از سال 93 توسط سازمان اموال و املاک بنیاد مستضعفان و پیمانکاری شرکت اسکان ایران به منظور انگیزه های تفریحی، اشتغال و رفع محرومیت زدایی در محله پاسداران مشهد آغاز شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت : محمد نظری با اعلام اینکه گودبرداری این مجموعه در سال 55 به منظور ساخت فروشگاه های زنجیره ای انجام شده بود، افزود: پس از پیروزی انقلاب اسلامی این زمین به تملک بنیاد مستضعفان درآمد، اما بواسطه پاره ای از مشکلات، ساخت آن تا سال 78 به تعویق افتاد.
 
وی با اشاره به اینکه مراحل مطالعات، پایدارسازی، آماده سازی و مجوزهای این طرح در سال 78 صورت گرفت، اظهار کرد: مراحل اجرایی این پروژه از دی ماه سال 93 آغاز و تا پایان شهریورماه سال جاری مرحله سقف گذاری آن به اتمام خواهد رسید.
 
وی اعتبار پیش بینی شده برای ساخت این پروژه مسکونی، اقامتی و تجاری را سه هزار و 300 میلیارد ریال اعلام کرد و اظهار داشت: فاز دوم این پروژه در مهرماه امسال شروع می شود و تا پایان مهرماه 97 کل پروژه تکمیل می شود.
 
پیمانکار پروژه فیروزه شرق در ادامه مجموع زیربنای این مجموعه را بیش از 103 هزار متر مربع ذکر کرد و گفت: این پروژه شامل 88 واحد تجاری، 297 واحد مسکونی، حدود هزار پارکینگ و بالای 60 درصد کل زیربنا دارای فضای مشاع است.
 
غفارزاده زیربنای قابل فروش این پروژه را بیش  24 هزار مترمربع اعلام کرد و افزود: در این مجموعه با توجه به دستور ریاست بنیاد مستضعفان، فارغ از مسائل اقتصادی، تاکید ویژه ای به معماری اسلامی، مسائل اجتماعی-فرهنگی منطقه و زائران حرم مطهر رضوی شده است.
 
وی با اعلام اینکه تامین 80 درصد مصالح، تجهیزات و تاسیسات مورد نیاز آن از داخل کشور صورت می گیرد، تصریح کرد: همچنین در مدت اجرای این طرح برای حدود 300 نفر اشتغال مستقیم ایجاد شده است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 333
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران