پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 178057 تاریخ : 1394/12/14-03:44:42
,14,16,17,
پروژه سیب در مسیر پیشرفت و بالندگی

پروژه سیب در مسیر پیشرفت و بالندگی

پروژه سیب به عنوان یکی از سه منطقه موثر نمونه گردشگری و بزرگ‌ترین طرح ملی تفریحی و اقمتی کوهستانی کشور، در سه سایت مختلف با کاربری‌های سرگرمی و گردشگری، پارک آب شهربازی، دهکده اقامتی، هتل و ویلا و نیز شهر سلامت و بیمارستان کوهستانی سیب طراحی شده و قرار است فازهای مختلف پروژه را تله‌کابین به هم وصل کند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت : عملیات نصب و راه‌اندازی تجهیزات تله‌کابین مجموعه سیب به عنوان بلندترین تله‌کابین کشور با حضور مهندسان شرکت دوپلمایر اتریش، دارنده پیشرفته‌ترین و مدرن‌ترین فناوری و امکانات خدمات تله‌کابین در محل سایت در دست اجراست و به زودی این تله‌کابین به بهره‌برداری خواهد رسید.

تله‌کابین سیب با ویژگی‌هایی همچون واگن‌های 8 نفره، کابین‌های VIP و کابین رستوران هوایی و سایر کابین‌های متفاوت و اعجاب‌آور و نیز با ظرفیت بالای جابه‌جایی از تله‌:ابین‌های دیگر کشور متمایز شده است.
با راه‌اندازی بزرگ‌ترین پروژه تفریحی، هیجانی، سرگرمی و ماجراجویی در منطقه کوهستانی سیب، فرصتی برای تفریحات سالم جوانان در کنار خانواده‌ها ایجاد می‌شود تا بتواند لحظات مفرحی را سپری کنند.
ضمن این که برای فصل زمستان و سایر فصول سال نیز امکانات و تجهیزات سرگرمی و بازی پیش‌بینی شده است.
پروژه سیب از جمله مراکز عظیم خدماتی و تفریحی است که با رعایت سبک زندگی و معماری اسلامی، ایرانی در دست احداث می‌باشد.
چندماه پیش با امضای توافقنامه همکاری میان گروه شرکت‌های عقیق پارسیان و یک شرکت آلمانی، پروژه عظیم گردشگری سیب با سرعت و تحرک بیشتری در مرحله جدیدی از پیشرفت و توسعه قرار گرفته است.
این هلدینگ از مدت‌ها قبل مشارکت و همکاری با سرمایه‌گذاران و شرکت‌های معتبر و مشهور خارجی را در دستور کار قرار داده و بخش‌های عمده‌ای از اجرای پروژه عظیم گردشگری سیب واقع در حدفاصل دماوند به فیروزکوه در استان تهران را با مشارکت خارجی‌ها آغاز کرده است. پس از توافق وین و امضای برجام میان جمهوری اسلامی ایران و گروه 5 به علاوه یک، موج جدیدی از علاقه‌مندی سرمایه‌گذاران و شرکت‌های خارجی برای حضور در بازارهای کشورمان آغاز شده و این در حالی است گروه شرکت‌های عقیق پارسیان در زمینه جذب سرمایه‌گذاران و شرکای خارجی همواره پیشتاز بوده است.
پروژه سیب افتخاراتی را نیز کسب کرده است به گونه‌ای که در نخستین جشنواره ملی مشارکت گردشگری که سال گذشته با حضور رییس مجلس شورای اسلامی و رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری برگزار شد از مدیرعامل گروه شرکت‌های عقیق پارسیان به عنوان کارآفرین برتر تجلیل شد.
در شانزدهمین کنگره ملی قلب و عروق نیز از پروژه سیب به ویژه طرح احداث بیمارستان و شهر سلامت سیب قدردانی به عمل آمد.
هلدینگ عقیق پارسیان به عنوان مجری پروژه سیب عضو انجمن بین‌المللی پارک‌های تفریحی جهان (IAAPA) می‌باشد. این انجمن در سال 1918 میلادی تاسیس شده و بزرگ‌ترین انجمن تجارت بین‌المللی در سراسر جهان می‌باشد که تولیدکنندگان، مراکز و مجتمع‌هایی که در صنعت گردشگری، تفریح و سرگرمی به طور دائم در همه نقاط جهان فعال هستند با این انجمن صاحب‌نام همکاری می‌کنند.
تاکنون معاون رییس جمهور و رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و معاونان وی، استاندار  تهران، نمایندگان مجلس شورای اسلامیف معاونان وزارت جهاد کشاورزی، مدیران ارشد سازمان حفاظت محیط‌زیست، مسوولان استانی و شهرستان فیروزکوه و سایر مقامات در چندین نوبت از سایت پروژه سیب بازدید کردند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 461
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران