پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 278285 تاریخ : 1396/01/15-15:06:07
,19,10028,
پاسخ انتخاباتی نوبخت: همه پیرو رئیس هستیم/مجلس به لایحه برداشت از صندوق توسعه ملی توجه کند

پاسخ انتخاباتی نوبخت: همه پیرو رئیس هستیم/مجلس به لایحه برداشت از صندوق توسعه ملی توجه کند

سخنگوی دولت در پاسخ به اینکه آیا کسی از دولت برای شرکت در انتخابات حضور خواهد یافت، گفت: دولت رئیس دارد و ما پیرو رئیس هستیم.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت محمد باقر نوبخت روز سه شنبه در ادامه نشست خبری خود در پاسخ به اینکه شنیده شده که معاون اول رییس جمهوری برای شرکت در انتخابات استعفا داده اند، گفت: مگر باید استعفا دهند؟

وی در پاسخ به اینکه برخی رسانه ها از آقای شریعتمداری به عنوان رییس ستاد انتخاباتی روحانی نام می برند و اظهار می کنند که در جلسات اصلاح طلبان شرکت و توافقاتی داشته است؟ گفت: ابتدا باید رییس جمهوری در انتخابات ثبت نام کند تا ستادی تشکیل و بعد رییس ستاد مشخص شود. هر کسی به عنوان رییس ستاد انتخاب شود، باید در چارچوب قانونی عمل کند، اینها همه پیش داوری است.

انتظار دولت از مجلس؛ به لایحه برداشت از صندوق توسعه ملی برای اشتغال توجه شود
سخنگوی دولت در بخش دیگری از نشست خبری خود، در پاسخ به این سوال که آیا دولت برای برنامه های خود نیازمند تصویب قانون جدیدی هست یا خیر؟ گفت: به نظر نمی رسد برنامه های مصوب شده نیازمند قانون باشد ولی اگر نیازی احساس شود، در قالب لایحه به مجلس شورای اسلامی اعلام خواهد شد.
نوبخت ضمن قدردنی از توجه مجلس شورای اسلامی به لوایحی که دولت در سالهای گذشته ارائه کرده، اظهار داشت: نمایندگان نسبت به لوایح دولت مساعدت خوبی داشته اند که از طرف دولت از آنان تشکر می کنم.
وی با بیان این که لایحه برداشت یک و نیم میلیارد دلار از صندوق توسعه ملی سال گذشته با دو فوریت به مجلس ارائه شد، اضافه کرد: نمایندگان خواستار ارائه یک فوریتی آن شدند و دولت نیز آن را با یک فوریت به مجلس ارائه کرد اما سال گذشته این لایحه از دستور کار خارج شد. سخنگوی دولت تصریح کرد: این لایحه از طرح های ضروری است و از هیات رئیسه مجلس درخواست داریم، لایحه ای که با امضای 180 نماینده در دستور کار قرار گرفته، مورد توجه قرار گیرد.
نوبخت خاطرنشان کرد: اگر بخواهیم چنین لوایحی را به انتخابات ربط دهیم، بنابراین دولت نباید هیچ اقدامی را صورت دهد. دولت اعتقاد دارد تا آخرین روز وظایف و ماموریت های خود را به فرجام نیکو برساند. 
وی در پاسخ به اینکه گزارش مربوط به ساختمان پلاسکو چه زمانی ارائه خواهد شد؟ گفت: به محض اینکه گزارش آماده شود، ارائه خواهد شد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 341
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران