پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 266148 تاریخ : 1395/11/17-13:33:14
,3,22,
وصول مطالبات، جذب نقدینگی است

وصول مطالبات، جذب نقدینگی است

سرپرست مدیریت شعب قزوین و زنجان گفت: برای رسیدن به نتایج قابل اتکا و منظم در شبکه بانکی باید به صورت نظامند و علمی حرکت کنیم.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی موسسه اعتباری ثامن ، امیر ایزدی در جلسه ای با حضور روسا، معاونین و مسئولان تسهیلات با بررسی وضعیت مصارف و مطالبات اظهار داشت: وصول مطالبات آسان‌ترین راه برای جذب نقدینگی، سودآوری و خروج از زیانده بودن شعب است.

وی  خطاب به کارکنان بابیان اینکه در فرصت باقی‌مانده از سال با تلاش مضاعف در دستیابی به اهداف و کاهش مطالبات تلاش شود اضافه کرد: باید عوامل درون و برون‌سازمانی بررسی شود تا بتوان به درک درستی از نقاط ضعف و قوت شبکه رسید.
ایزدی  در ادامه با اشاره به آمار مصارف تصریح کرد: علاوه بر مطالبات، مصارف  دقیق موجب ایجاد گردش مالی و سودآوری شبکه می‌شود.
وی افزود: در مراجعه مشتریان به شعب تمام طرح‌های تسهیلاتی متناسب با نیاز آنها معرفی و با در نظر گرفتن دستورالعمل‌ها و بخشنامه‌ها به مشتریانی که حائز شرایط هستند تسهیلات پرداخت شود.
همچنین در این جلسه پیشنهاد‌هایی ازجمله تقسیم‌کار در پیگیری مطالبات بین کارکنان، افزایش سرعت و دقت پیگیری، تهیه و دسته‌بندی لیست تمامی پرونده‌ها از سامانه و ارسال پیامک به بدهکاران مطرح شد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 326
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران