پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 279817 تاریخ : 1396/02/30-16:22:40
,4,10028,
وزیر کشور پاکستان در راس یک هیات سیاسی به تهران سفر می کند

وزیر کشور پاکستان در راس یک هیات سیاسی به تهران سفر می کند

وزیر کشور پاکستان روز شنبه در گفت و گو با خبرنگاران اعلام کرد بعد از ماه مبارک رمضان، در راس یک هیالی عالی سیاسی و با هدف گفت و گو با مقامات ایران برای حل باقیمانده برخی مسائل مرزی با ایران، به تهران سفر خواهد کرد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت, چودری نثار علی خان تاکید کرد: پاکستان و ایران روابطی نزدیک و دوستانه دارند و این روابط استوار باقی خواهد ماند.

سفر آتی چودری نثار علی خان به تهران، اولین سفر وی به جمهوری اسلامی ایران به عنوان وزیر کشور پاکستان خواهد بود.
وزیر کشور پاکستان از کلیدی ترین اعضای کابینه دولت پاکستان و از نزدیک ترین افراد به شخص محمد نواز شریف نخست وزیر این کشور است.
اواسط اردیبهشت ماه جاری و یک هفته پس از حمله تروریستی در مرز ایران و پاکستان که موجب شهادت 9 نفر از مرزبانان کشورمان و به اسارت گرفته شدن یک نفر دیگر بدست تروریست ها شد، محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه ایران به پاکستان سفر کرد و علاوه بر ملاقات چودری نثار علی خان، با عالی ترین مقامات سیاسی-نظامی پاکستان از جمله محمد نواز شریف نخست وزیر و ژنرال قمر جاوید باجوا فرمانده ارتش این کشور ملاقات کرد.
دراین ملاقات ها، طرف های پاکستانی اطمینان دادند اقدامات بیشتری با هدف تقویت امنیت مناطق مرزی میان دو کشور اتخاذ خواهند کرد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 384
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران