پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 354484 تاریخ : 1397/05/25-08:21:22
,5,22,
وزیر نیرو از تصفیه خانه فاضلاب شهر ساری بازدید کرد

در ادامه سفر به مازندران؛

وزیر نیرو از تصفیه خانه فاضلاب شهر ساری بازدید کرد

وزیر نیرو در آغاز روز دوم سفر خود به استان مازندران از تصفیه خانه فاضلاب شهر ساری بازدید کرد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از وزارت نیرو،  ذبیح‌الله ذاکری مدیرعامل شرکت آبافای مازندران با بیان اینکه دکتر اردکانیان روز پنج شنبه از مدول دوم تصفیه خانه فاضلاب شهر ساری بازدید می کند، گفت: مدول دوم این تصفیه خانه مانند مدول اول آن، ظرفیت جمع آوری و تصفیه فاضلاب 105 هزار نفر از مردم این شهر را داراست.

ذبیح‌الله ذاکری با بیان اینکه عملیات اجرایی این طرح از سال 1392 آغاز و با 90 درصد پیشرفت فیزیکی در حال اتمام است،تصریح کرد:  هزینه اجرای مدول دوم 800 میلیارد ریال  می باشد.
مدیرعامل آبفاشهری مازندران با اشاره به اینکه در مدول دوم از تجهیزات به روزتری استفاده شده است، گفت: دراین مدول، فاضلاب به روش لجن فعال باهوادهی متعارف تصفیه می شود.
وی ظرفیت هریک از مدولهای اول و دوم تصفیه خانه فاضلاب شهر ساری را 23240  متر مکعب در شبانه روز دانست و اظهار داشت: تا کنون 21700  انشعاب فاضلاب در این شهر نصب شد.
مدیرعامل آبفای مازندران با اشاره به احداث 330 کیلومتر خط انتقال وشبکه فاضلاب در این شهر گفت: پساب تولید شده در این تصفیه خانه برای اراضی کشاورزی و توسعه فضای سبزوصنعت کاربرد دارد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 316
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران